Annons

Hur seriöst är detta?

Produkter
(logga in för att koppla)

popboydeluxe

Aktiv medlem
Fick ett mail i min mailbox idag.
Frågan är bara, hur seriöst är detta?

----------------------

Hi Pavel,

I saw your work on Photosig and sent you mail regarding commisioned work. After spending some time on your site PMD sounds like an all volunteer project.

We are a professional-minded company and are always interested in working with young, creative photographers. If you are interested in shooting exclusive material (web-legal of course), please contact me. I would like to talk to you about featuring your work on our site.

Best Regards,
Jeff
http://www.mplstudios.com
 

Calle S

Aktiv medlem
Skribent
popboydeluxe skrev:
Fick ett mail i min mailbox idag.
Frågan är bara, hur seriöst är detta?

----------------------

Hi Pavel,

I saw your work on Photosig and sent you mail regarding commisioned work. After spending some time on your site PMD sounds like an all volunteer project.

We are a professional-minded company and are always interested in working with young, creative photographers. If you are interested in shooting exclusive material (web-legal of course), please contact me. I would like to talk to you about featuring your work on our site.

Best Regards,
Jeff
http://www.mplstudios.com
Näää....Jag har iofs lärt mig att inte lita på någon när det gäller jobb. I alla fall inte i början. Men om de är allvarligt intresserade kan de väl ringa dig i stället?
 

popboydeluxe

Aktiv medlem
jo men jag har inte mitt nummer nånstans tror jag *S*
och för mig spelar det ingen roll ifall det är betalt eller inte, jag gör allting gratis nuförtiden och det har ju börjat ge mycket reklam, så jag vinner ju på det
frågan är bara hur mycket jag ska orkar hålla på om det är seriöst, jag ska ju eventuellt börja plugga i höst
 

Calle S

Aktiv medlem
Skribent
popboydeluxe skrev:
och för mig spelar det ingen roll ifall det är betalt eller inte, jag gör allting gratis nuförtiden och det har ju börjat ge mycket reklam, så jag vinner ju på det
frågan är bara hur mycket jag ska orkar hålla på om det är seriöst, jag ska ju eventuellt börja plugga i höst
Du vinner inget på att jobba gratis, speciellt inte om du ska plugga i höst.
Varför jobbar du gratis? Till vilka gör du det?
 

popboydeluxe

Aktiv medlem
Jag jobbar inte gratis, jag fotar gratis. Om en tjej frågar om jag vill fota henne o hon ser bra ut och har potential, då fotar jag henne.

Hitills har jag vunnit på att fler och fler vill bli fotade just för att de sett bilderna jag tagit och på lång sikt så kan jag börja ta betalt och då kan jag tjäna pengar.

Och pluggandet, det kan jag leva på lånet.
 

Calle S

Aktiv medlem
Skribent
popboydeluxe skrev:
Jag jobbar inte gratis, jag fotar gratis. Om en tjej frågar om jag vill fota henne o hon ser bra ut och har potential, då fotar jag henne.
Ok. Du skrev nämligen
"...och för mig spelar det ingen roll ifall det är betalt eller inte, jag gör allting gratis nuförtiden..."
Så det var så jag tolkade det.
 

SunKi

Aktiv medlem
Ja har du inget emot att fota snygga nakna kvinnor så förlorar du väl inget på att iaf kontakta honom och be om lite mer information.

:)
 
ANNONS