Annons

Riv Lappar

Produkter
(logga in för att koppla)

Tweedy

Aktiv medlem
Finns det någon lätt mall för att göra rivlappannonser jag kanske är helt ute o cyklar men jag får inte till det.
Finns det nåt bra program man kan använda? något plugin till CS program jag har de flesta.

Mvh Emma
 

whynot

Aktiv medlem
Finns det någon lätt mall för att göra rivlappannonser jag kanske är helt ute o cyklar men jag får inte till det.
Finns det nåt bra program man kan använda? något plugin till CS program jag har de flesta.

Mvh Emma
Kanske du har Excel.

I så fall Tecken, justering, orientering, 90 deg.
 

iBoat

Aktiv medlem
Finns det någon lätt mall för att göra rivlappannonser jag kanske är helt ute o cyklar men jag får inte till det.
Finns det nåt bra program man kan använda? något plugin till CS program jag har de flesta.

Mvh Emma
Man kan göra det i många program, men eftersom du verkar ha hela CS sviten har du även InDesign. Om man kan lite i det programmet är det ett bra val.
 

peranders

Aktiv medlem
Jag har gjort en kattannons i Illustrator. Säg till om du vill ha filen... den var visst slängd.

Om du är driven i Illustrator eller inDesign fixar du detta lätt. Om du inte är det så kan jag dra ihop något i Illustrator CS3 om du vill.
 

perstromgren

Aktiv medlem
Används dessa "rivlappar" fortfarande? Står inte den presumptive köparen normalt framför annonsen med en telefon i fickan?

Per.
 

perstromgren

Aktiv medlem
Vad händer om ingen svarar? Jag tror säkert att lapparna används för jag brukar se avrivna lappar.
Jag tror att det är rätt vanligt att annonsören själv river av några för att visa att det finns intresse. Men givetvis kan det finnas användning för dem, jag bara spekulerar. Och arbetsinsatsen är ju högst måttlig för att skapa dem.

Per.
 
ANNONS