Annons

Fotosidan vill att ni fotar trädgården

Produkter
(logga in för att koppla)

Alagazam

Avslutat medlemskap
Det är dags att ladda upp bilder till sommarnumret av Fotosidan Magasin:

Blommor & Trädgård
Här gäller det att fånga blomstren och trädgårdens själ. Se till att hitta nya spännande perspektiv, allt från makrolivet till fågelperspektivet från exempelvis en stege. Prova och experimentera! I trädgården har du tid att testa dig fram till perfektion. Vi premierar annorlunda och kreativa lösningar. Det ska lukta sommar om bilderna och surra av humlor och bin. Välkommen att ladda upp!

Jag gillar uppmaningen att "hitta nya spännande perspektiv" i trädgården just nu. Det blir inte svårt med tanke på snödjupet vi har runt om i landet.

"Det ska lukta sommar om bilderna". Kan bli svårt. Kan bli svårt.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Ehh?

I detta forum diskuteras bilder. Varje tråd startar med en länk till bild (egen men helst annans bild), och anledningen till varför man vill diskutera bilden. När diskussionen ebbar ut så kan en ny tråd skapas med en ny bild.
I övrigt är det rimligen en effekt av att bilderna i tidningen ska vara aktuella för säsongen när den går i tryck. Att man i princip måste ha burkade bilder för att kunna bidra till vissa uppladdningspooler för FS Magasin är inte direkt en nyhet.
 

Shabbadang

Aktiv medlem
Ehh?



I övrigt är det rimligen en effekt av att bilderna i tidningen ska vara aktuella för säsongen när den går i tryck. Att man i princip måste ha burkade bilder för att kunna bidra till vissa uppladdningspooler för FS Magasin är inte direkt en nyhet.
Jag vet inte om de tog så hårt på det där med att det skulle lukta sommar av bilderna. Den bild som jag fick antagen var tagen 6 oktober och någon annan bild var en tulpan inomhus etc. Så det där var nog mest reklamsnack. Skicka in en bra växtbild helt enkelt.
 
ANNONS