Annons

Bild i Lund

Produkter
(logga in för att koppla)

Schulz

Aktiv medlem
Bild i Lund - Lund Prommenad

Då tycker jag vi skall försöka få igång detta.
Jag tycker vi kan försöka ta och träffas i Lund och ta en fika sedan plåta lite. Själv så hittar jag inte runt i Lund så kan varken rekommendera kaffe eller fotoplatser men vet att ni vet bra ställen.

Så när kan folket ses?

/sebbe
 
Senast ändrad:

Schulz

Aktiv medlem
Jag skulle kunna ses på Söndag 9/5 sen eftermiddag för att plåta lite.
Är det någon som är intresserad av detta?
/sebbe
 

cosima

Medlem
aktuellt?

Hej, och förlåt för att jag flikar in här och håller mig lite off topic. Är den här klubben/gruppen eller vad man nu ska kalla det aktuell? Jag själv bor också i södra Skåne och saknar "fotovänner", och tycker att det här låter som en riktigt skojig idé!
 

annastina

Medlem
Finns det plats för en till?

Bor strax utanför Lund och har länge saknat en fotoklubb i Lund, så min fråga är väl, är ni igång? Och i sådana fall har ni plats för en till?

//Stina
 

Schulz

Aktiv medlem
Som jag har förstått det så är ju då BLund en klubb/grupp som träffas någon gång då och då för att gå på stan och fota lite. Det finns någon som har varit delaktig i klubben ett tag som pratat om att man kanske kunde styra upp besök hos någon fotograf med studio i lund, men det har varit tyst om detta ett tag.

Så är ni sugna på att styra upp träff på stan och fota lite och sedan ta en fika och snacka bild så har ni kommit rätt. Ännu är vi ju då inte så många :( men säg när det skulle kunna funka för lite foto för folket så säg till så försöker vi få ihop lite folk.
 

annastina

Medlem
Fototräff

Som jag har förstått det så är ju då BLund en klubb/grupp som träffas någon gång då och då för att gå på stan och fota lite. Det finns någon som har varit delaktig i klubben ett tag som pratat om att man kanske kunde styra upp besök hos någon fotograf med studio i lund, men det har varit tyst om detta ett tag.

Så är ni sugna på att styra upp träff på stan och fota lite och sedan ta en fika och snacka bild så har ni kommit rätt. Ännu är vi ju då inte så många :( men säg när det skulle kunna funka för lite foto för folket så säg till så försöker vi få ihop lite folk.

Helger o eftermiddagar/kväll(efter kl 17:30) funkar bäst för mig. Vad sägs om lördag förmiddag?
 

Schulz

Aktiv medlem
Tyvärr så reser jag bort idag och kommer hem den 1 juni.
I början av juni kan jag, någon mer som känner för lite foto då?

/sebbe
 

Birghammar

Avslutat medlemskap
kul!

Jag är gärna med och fotar. Bor i Lund.

Är stan det vi siktar in oss på? Tycker att vi kan fixa en mail-lista eller något liknande där vi skickar ut om vi ska ut någon dag så att folk kan joina.

/Mackan
 

Capitatus

Medlem
Själv har jag satt övervakning på Blund forumdelen och kan kolla när någon skriver. Jag tror att det är enklast att man skapar ett inlägg när man har en ondskefull plan om att föreviga saker så får de som har tid lust och ork skriva eller dyka upp.
 

annastina

Medlem
Träffas 6:e juni?

Nationaldag och allt men i alla fall... det är kanske lite liv och rörelse i stan då ;-)

Jag är bortrest fredag - lördag 4:e - 5:e juni.
 

Schulz

Aktiv medlem
6:e juni

Tycker detta låter som en mycket bra ide! Jag är helt klart på den 6:e!

/sebbe
 

annastina

Medlem
tid o plats

kanon då kör vi då!

Funkar förmiddag strax efter 10? Ska vi träffas utanför pressbyrån vid stationen?
 

Schulz

Aktiv medlem
kanon då kör vi då!

Funkar förmiddag strax efter 10? Ska vi träffas utanför pressbyrån vid stationen?
Tid och plats skulle funka men set finns ett men. Jag har oppereray handen och vet på fredag förmiddag om det är ok för mig att bära med höger hand.
Så återkommer på fredag förmiddag.

Hur många är intresserade av 6:e juni fotografering?
/sebbe
 

coper

Avslutat medlemskap
Jag har inte hela söndagen färdig planerade men som det ser ut just nu så är jag intresserad av att gå ut och fota på söndag.
 
ANNONS