Annons

Annorlunda bildbyrå

Produkter
(logga in för att koppla)

johan öbrink

Avslutat medlemskap
Hej

Kanske startar den här tråden på helt fel ställe... men:

Jag sitter och ska köpa bilder för jobbets räkning, och försöker hitta en bildbyrå som har lite ovanligare bilder, lite toy camera kanske, vinjetterat och inte bara stora vita leenden.

Någon som har tips?

/Johan
 

Digitalbrus

Aktiv medlem
Hej

Kanske startar den här tråden på helt fel ställe... men:

Jag sitter och ska köpa bilder för jobbets räkning, och försöker hitta en bildbyrå som har lite ovanligare bilder, lite toy camera kanske, vinjetterat och inte bara stora vita leenden.

Någon som har tips?

/Johan
Ska det vara modeller, natur, abstrakt, eller vad?

/Julle.
 

johan öbrink

Avslutat medlemskap
Eftersom det är en bildbyrå jag söker så hade jag hoppats att dom har lite av varje...

Det är gatufoto med anknytning till mat, marknader etc jag behöver i första hand.

/Johan
 

Digitalbrus

Aktiv medlem
Ok, anledningen till att jag frågade är att många fotografer också säljer bilder, t.ex jag
såljer då och då till reklambyråer t.ex.

MVH Julle.
 

drejjan

Aktiv medlem
Använd dig av imghouse.se, där du istället för att leta igenom bildarkiv efterfrågar det du söker, vartefter fotograferna laddar upp sina svar. Mycket bättre än o leta igenom tusentals bilder! =)

(och nej, jag är inte insatt i bolaget på något sätt, bara väldigt nöjd med deras idé) =)
 

johan öbrink

Avslutat medlemskap
Ja kollat där... men enligt mig lite som en bildbyrå, men krånglig. Och sämre bilder...


Använd dig av imghouse.se, där du istället för att leta igenom bildarkiv efterfrågar det du söker, vartefter fotograferna laddar upp sina svar. Mycket bättre än o leta igenom tusentals bilder! =)

(och nej, jag är inte insatt i bolaget på något sätt, bara väldigt nöjd med deras idé) =)
 
ANNONS