Annons

Fota natur på Landsort under ett veckoslut i höst!

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
I höst planerar jag att försöka organisera en samlad resa ut till Landsort i Stockholms skärgård. Syftet med resan skulle vara att göra vackra bilder i en blåsig skärgård. Miljön är perfekt med vackra klippor, hus och inte minst en gammal fin fyr.

En bra tid kan vara november, och bra utrustning kan vara varma vindtäta kläder och ett stadigt stativ.

Även du som inte fotat så mycket skulle kunna ha glädje av denna resa eftersom vi kan ägna lite tid åt att lära ut grundläggande foto.

Kostnaden begränsar sig till båtbiljett t.o.r 100:- plus mat och logi på vandrarhem.

Anmäl dig preliminärt om du är intresserad samt meddela om du är nybörjare på foto så återkommer jag senare med mer detaljerad info.

Har du frågor skall jag försöka bevara dem.

Hälsningar/
Janne Arleklint
 
Senast ändrad:

Arleklint

Aktiv medlem
Jag skall ut till Landsort i morgon. Jag kommer då att snacka med Maria som driver vandrarhemmet och spika en helg. Jag återkommer då med detaljinfo.
 

Staffan

Aktiv medlem
Intresserad, Japp !

Om det inte ligger för sent kan ju någon höstfärg finnas kvar.

Trevligt initiativ !
 

Arleklint

Aktiv medlem
Jag sammanställer en lista på preliminära anmälningar.

1. Jan Arleklint
2. Adam Madsen
3. Dan Löfqvist
4. Staffan Öström
5. Jonas Eriksson
6. Tobias Loré
7. Patrik Adolfsson
 

Estethia

Aktiv medlem
"mat och logi"...
menas med det att det gäller flera dagar?
jag hänger gärna på och lär mig lite nytt om det inte är allt för länge, eftersom jag har en liten mini-knodd här hemma.

tjosan!

-----
hmm, en helg gäller det, läser jag nu. ;o)
det kan kanske gå.
jag anmäler mig gärna preliminärt, om jag kan gå ur ifall det inte löser sig med barnpassning eller så.
 

Arleklint

Aktiv medlem
Min tanke är att åka ut lördag förmiddag och hem söndag eftermiddag, då har man en skymning en natt och en gryning. Man får då hoppas på riktigt blåsigt väder. Jag återkommer om exakt helg.

Än så länge är alla anmälningar preliminära och icke bindande.

Senare måste anmälningar bli bindande med tanke på bokning av vandrarhem.
 

geronimo13

Aktiv medlem
Låter jättekul, måste dock anmäla mig privat, vet inte hur jag ska lösa med resa upp osv. Kan vi säkert ordna på något sätt.
 

Arleklint

Aktiv medlem
hehe ;)

Jag sammanställer en lista på preliminära anmälningar som jag uppfattat det.

1. Jan Arleklint
2. Adam Madsen
3. Dan Löfqvist
4. Staffan Öström
5. Jonas Eriksson
6. Tobias Loré
7. Patrik Adolfsson
8. Christel Eldrim
9. Daniel Johansson
10. Kjell Franzén
 
ANNONS