Annons

Fotokurs sthlm

Produkter
(logga in för att koppla)

Fresa

Aktiv medlem
För någon dag sedan så läste jag en tråd om någon Mackan som hade fotokurser i sthlm men nu kan jag bara inte hitta den tråden, har sökt så fingrarna ömmar av alla tangentslag.
Antingen så e jag blind eller så var det något konstigt i te´t i morse.

Någon som vet vem jag pratar om eller vilken tråd jag menar?
Eller har någon andra förslag på fotokurser här i sthlm, mindre grupper lite mer personligt är mer min smak eftersom man är lite "blyg".
/Fredrik
 

jido

Aktiv medlem
För någon dag sedan så läste jag en tråd om någon Mackan som hade fotokurser i sthlm men nu kan jag bara inte hitta den tråden, har sökt så fingrarna ömmar av alla tangentslag.
Antingen så e jag blind eller så var det något konstigt i te´t i morse.

Någon som vet vem jag pratar om eller vilken tråd jag menar?
Eller har någon andra förslag på fotokurser här i sthlm, mindre grupper lite mer personligt är mer min smak eftersom man är lite "blyg".
/Fredrik
Kolla här >>>
 

stefohl

Aktiv medlem
Andra kurser i sthlm?
Under hösten ska jag göra en kurs för Centrum för fotografis räkning. Det blir som föreläsningar en kväll i veckan. Det blir en bred genomgång av hela kedjan från digital fotografering fram till utskrifter. Du hittar mera information på deras hemsida www.centrumforfotografi.se senare under augusti.

Förhoppningsvis ska de också göra samma kurs i Göteborg och Malmö, då som helgkurser. Beror mest på om de kan få ihop deltagare.

Kursen är bara öppen för medlemmar i CFF, dock.

Stefan
 

mackan

Aktiv medlem
För någon dag sedan så läste jag en tråd om någon Mackan som hade fotokurser i sthlm men nu kan jag bara inte hitta den tråden, har sökt så fingrarna ömmar av alla tangentslag.
Antingen så e jag blind eller så var det något konstigt i te´t i morse.

Någon som vet vem jag pratar om eller vilken tråd jag menar?
Eller har någon andra förslag på fotokurser här i sthlm, mindre grupper lite mer personligt är mer min smak eftersom man är lite "blyg".
/Fredrik
Hej Fredrik,

Hoppas du fann vad du sökte!
Här är några referenser http://www.icepic.se/marcus/?page_id=412

Har du egna önskemål om inrikting eller andra frågor så hör av dig till mig via min sida så hjälper jag gärna till med förslag och information.

Mvh Fotograf Marcus Johansson (mackan)
 
ANNONS