Annons

Inloggningsdatum under bild?

Produkter
(logga in för att koppla)

acke

Avslutat medlemskap
En liten idé...

Jag skulle gärna vilja se medlemmens senaste inloggningsdatum direkt under bilden när man kommenterar bilder. Det skulle öka motivationen att kommentera "gamla" bilder på fotosidan. Det är slöseri med tid att kommentera en gammal bild om fotografen inte har varit inloggad på över en månad. Då prioriterar jag hellre bilder från aktiva medlemmar.

Jo, jag vet att man kan se inloggningsdatumet i medlemsprofilen, men det vore bättre om det fanns direkt under bilden.

Mvh/Acke:)
 

sture

Aktiv medlem
Håller inte med Dig! Tycker inte det har väsentlig betydelse när fotografen senast var inloggad. Viktigare är väl i så fall fotografens namn. Och framförallt hur bilden ser ut. Hittar jag en, i mitt tycke, bra bild i bläddrandet bland medlemmar, så är det bilden som avgör om jag vill kommentera. Och glöm inte att vi har en hel del fina bilder kvar från Fotosidans begynnelse.
 

acke

Avslutat medlemskap
Visst är bilden viktigast, Sture, jag menar ju inte att bilden ska tas bort till förmån för övriga data. ;)

Det jag menar är att det är mycket roligare att kommentera bilder från medlemmar som man vet är aktiva.

Kommentarer till en fotograf som inte har varit inloggad sedan augusti kommer troligen aldrig att bli lästa av fotografen. Han/hon har antagligen glömt att bilderna finns här.

Att lägga in ett inloggningsdatum under bilden borde vara enkelt. Det betyder inte att något annat måste tas bort.
 
ANNONS