Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholmsträff den 28 augusti!

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Etter att ha kollat med ett par stycken har vi enats om att försöka genomföra en ny Stockholmsträff torsdagen den 28 augusti.

Vi träffas på Djurgårdssidan av Djurgårdsbron kl 18.00. Kommer du senare kan du "som vanligt" ringa mig 0708-669612 så skall vi se till att du hittar oss.

Programmet blir foto och därefter - om vädret tillåter - picknick i det gröna.

Om vädret är för dåligt för picknick drar vi oss inomhus någonstans. Var avgör vi om det blir aktuellt.

Minst en obligatorisk fotoduell kommer att genomföras.

Vilka hänger på?
 

Arleklint

Aktiv medlem
En förklaring av fotoduell....

En fotoduell innebär att två stycken står rygg mot rygg med varsin kamera.

Vid signal går båda 10 steg, vänder sig därefter om och så snabbt som möjligt tar en så bra bild som möjligt på den andra personen. :)
 

Estethia

Aktiv medlem
froderberg skrev:
Har redan ställt upp få fotoduell. Kolla här! Ni häbger väl på fotomaran?
jag skulle så jättegärna vara med på maran, men min gamla bettan (läs nikon FM2) har brakat ihop och jag har inte råd att fixa.. :ó(
eftersom jag är så inkörd på just FM2 så vill jag ju förstås köra med den på en mara, och inte experimentera med andra kameror trots att jag har plåtat med ett flertal andra modeller.
*snyftar*
men så fort den är fixad så hänger jag på nästa gång!
 

Arleklint

Aktiv medlem
Janne Arleklint
Christel Eldrim
P-O Gråd
Tobias Loré ?
Roland Sköldblom
Magnus Fröderberg
Fredde Ahlström
Dan Löfquist
 

Damocles

Aktiv medlem
Jag spelar nog innebandy med jobbet precis innan, men jag borde kunna hinna om inget annat inträffar.... men det hoppas jag inte.
 

Arleklint

Aktiv medlem
Janne Arleklint
Christel Eldrim
P-O Gråd
Tobias Loré ?
Roland Sköldblom
Magnus Fröderberg
Fredde Ahlström
Dan Löfquist
Peter Werner
David Feldt

Var är flickorna?
Bara Christel?
 
ANNONS