Annons

Utländsk Skvallerpress.

Produkter
(logga in för att koppla)

Northern Star

Aktiv medlem
Dum fråga?

Vilka tidningar i Europa är det som gäller för skvaller, dvs behöver namn på tidningarna & ev om man kan få tag i dem i Sverige.
Typ: Kungahusskvaller m,m.
 

Malaka

Aktiv medlem
I Tyskland är det Bild (och Bild am Sonntag) som är störst.Drtta är en kvällstidning med minst sagt sensationslysten journalistik.I England är The Sun och News of the world två heta tips.Alla dessa bör gå att få tag på i Sverige på tex. presbyrån.
MVH Erik Å
 

Northern Star

Aktiv medlem
ok, tack.
Skall kolla upp dem:)
Tänkte själv på tidningar typ som i Hänt i Veckan & Se & Hör som utkommer en gång i veckan el.liknande.
Ngn som har tips om sådana?
 

davidh

Aktiv medlem
I England är det The Sun och Daily Star som gäller. Snaskigt värre...! Och vi i Sverige klagar på att våra kvällstidningar numera skriver massa kändisskräp.

/David
 

Christina K

Ny medlem
Hej!

Engelska veckotidningar med skvaller ar t ex:
Heat
OK
Hello
Now

Vet dock inte om man kan fa tag pa dem i Sverige...

/Christina
 

LupoSvedese

Aktiv medlem
Hej!

I Italien har de en hel uppsjö skvallertidningar, de största är väl:

Oggi
Chi
Novella 2000

Det ska finnas fler, men just nu kommer jag inte på vad de heter. Om du vill hitta dem i Sverige så kolla:

Press-stop

Där finns det mesta som går att få tag på när det gäller utländska veckotidningar/månadstidningar här i Sverige (det är där jag handlat mina utländska fototidningar).
 

mipert

Aktiv medlem
Northern Star skrev:
btw:
Jag är inte intresserad av tidningarna men vill se hur några av mina bilder behandlas:)
Vet du inte vilka tidningar som köpt dina bilder?
Då blir det ett jäkla letande efter dina bilder.

Eller letar du efter tidningar som du kan sälja till?

Nyfiken.
 

Northern Star

Aktiv medlem
Har ingen aning om vilka tidningar som köpt bilderna.

Dessa bilderna var ett litet uddajobb.
Mina bilder skulle enligt prb finnas i hela Europa, skulle bara vara sköj att se om de följer bildtexterna eller hittar på eget "trash" om dem:)
Man tackar för de inkomna skvallertidningssvaren.
Skall genast ut & leta hos tidningsförsäljarna.

(Om ngn månad först dyker redovisningen upp men var lite nyfiken redan nu)
 
ANNONS