Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bästa fotoskrivaren för A4?

Produkter
(logga in för att koppla)

k_malte

Medlem
Jag har tittat lite på Epson Stylus Photo 950 och Canon i950. Vad är åsikterna om respektive skrivare? Finns det bättre? Hade inte tänkt att spendera mer än 4000:- på skrivaren.
 

skägga

Aktiv medlem
Canon är mig veteligen det enda skrivarmärke som fyller ut hela sidan utan kanter , kan ha fel .
Sedan har canon separata färgbehållare , bra att slippa byta hela patronen när en färg tagit slut .
Vad gäller utskriftskvaliten så är det nog ingen större skillnad skulle jag tro .
 

Linmajon

Aktiv medlem
skägga skrev:
Canon är mig veteligen det enda skrivarmärke som fyller ut hela sidan utan kanter , kan ha fel .
Just det, helt fel. Epson gör det med, även de billigaste modellerna. Skulle tro att alla modernare skrivare gör det. Annars är det som du säger. De flesta är ganska bra nuförtiden.
 
ANNONS