Annons

A1 ute nu!

Produkter
(logga in för att koppla)

.Z.

Aktiv medlem
Enligt vad som sas för nån månad sen så skulle den finnas i sverige i början av denna månad. Min lokale fotohandlare har dock informerat mig om att den är ngt försenad, förväntas runt den 25:e.

Man vet ju dock aldrig, vi får väl se...

Larsa
 

Lionheart

Aktiv medlem
Och nu stämmer inte den 25e längre heller, Ni kan ställa in er på mitten/slutet på oktober innan ni har underverket i er hand.
 

Lionheart

Aktiv medlem
Cyberphoto säger slutet av september men det är ett preliminärt datum. Technikdirekt har varit i kontakt med Minolta och dom har fått svar att kamerorna ska vara utlevererade i slutet på nästa månadsskiftet, vilket skulle betyda slutet av oktober.

Jag tycker det verkar väldigt konstigt och lite dålig stil av Minolta att inte sätta ett fast releasedatum.

/Dennis
 

Lionheart

Aktiv medlem
Nu har jag fått svar från Minolta Sverige också. Dom säger att dom kommer till deras lager nästa vecka och kommer därefter att successivt levereras ut till butiker som beställt.

Skönt att höra!
 

lajun

Aktiv medlem
cyberphoto har i lager nu, dom började testerna igår, så vi får vänta med spänning på lite testbilder. Sen blir det kanske av å lägga en beställning på den nästa vecka :)
 
ANNONS