Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Var får man billigare Fotosidan Magasin

Produkter
(logga in för att koppla)

Zyan

Aktiv medlem
Hej

Nu har min prenumeration gått ut, ska förnyas, har fått inbetalningsavier, på dem står det något i stil med att om man är medlem (ingenting om att man måste vara betalande medlem) så ska man anmäla sig på hemsidan för att få bättre erbjudande. Var anmäler jag detta?

/Christian
 

LeffeHP

Aktiv medlem
Lånar tråden för kritik!

Det texten är inte korrekt isåfall. Det får vi justera. Det finns bara erbjudande för betalande medlemmar och det är via:

http://stage.fotosidan.se/membershop/plus.htm
Jo, men det är skit att ni inte får ordning på prenumerationsinbetalningen när man betalar medlemsskap o pren samtidigt.
Jag har fortfarande inte fått klartecken att jag betalat min prenumeration, trots att den betalades in via din länk 12-11-09.
18 januari kontaktade jag pressdata första gången, då jag saknade första numret av tidningen. Den 24 fick jag svar att jag skulle bevisa min betalning. Det gjorde jag direkt, men har ännu inte fått ok från dem. Fortfarande inte fått någon tidning.

Vet inte om detta problem är vanligt förekommande, men för mig är det andra gången. Bedrövligt!
 

joyn

Aktiv medlem
Jag fick ett kravbrev

Jo, men det är skit att ni inte får ordning på prenumerationsinbetalningen när man betalar medlemsskap o pren samtidigt.
Jag har fortfarande inte fått klartecken att jag betalat min prenumeration, trots att den betalades in via din länk 12-11-09.
18 januari kontaktade jag pressdata första gången, då jag saknade första numret av tidningen. Den 24 fick jag svar att jag skulle bevisa min betalning. Det gjorde jag direkt, men har ännu inte fått ok från dem. Fortfarande inte fått någon tidning.

Vet inte om detta problem är vanligt förekommande, men för mig är det andra gången. Bedrövligt!
Jag fick ett kravbrev som jag slängde, det kanske jag inte skulle ha gjort: får se om tidningen dyker upp eller om jag har blitt blåst av FS
 

LeffeHP

Aktiv medlem
Jag fick ett kravbrev som jag slängde, det kanske jag inte skulle ha gjort: får se om tidningen dyker upp eller om jag har blitt blåst av FS
Har du fått nr 1 2013 än? Det borde du fått runt den 10 januari. Jag har inte fått den än iaf.

Om du inte fått den rekommenderar jag att du fixar en skärmdump eller annan bild som bekräftar din betalning till PAYER som det står på min internetbank.
Maila det till fotosidanmagasin@pressdata.se och beskriv ditt ärende.

Lycka till!
 

joyn

Aktiv medlem
ja den har kommit

Har du fått nr 1 2013 än? Det borde du fått runt den 10 januari. Jag har inte fått den än iaf.

Om du inte fått den rekommenderar jag att du fixar en skärmdump eller annan bild som bekräftar din betalning till PAYER som det står på min internetbank.
Maila det till fotosidanmagasin@pressdata.se och beskriv ditt ärende.

Lycka till!
Men jag undrar om nr 2 kommer......vi får se om jag måste följa ditt råd senare i år.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
De senaste veckan har vi fått för mkt frågor liknande dessa och vid undersökning så visar det sig att 70-tal prenumeranters beställningarna fallit bort på vägen. Detta sen tidig höst.

Kort förklaring är att en beställning passerar genom tre steg innan den hamnar i pren-databasen. Vi vet inte varför de fallit bort, och det finns inget tydligt samband mellan beställningarna. Därför kommer vi bygga om till en säkrare beställningsprocess inom kort.

Den kommer göra att:

- Fotosidan har också information om en prenumerations status (nu har vi ingen koppling på det hållet) Detta gör i sin tur att vi kan meddela en medlem om när det är dags att beställa ny och skicka med länk till rätt pris (dvs om man är Plus eller inte)
- Beställningarna läggs med en bättre teknik där vi får tydligare kvitton på att beställningar sparats korrekt.

Vi borde gjort detta tidigare men vi har uppfattat att sen ca 1 år så har vi inte haft några problem, men tydligen så har det funnits problem sen tidig höst.

Kundtjänst har listan på namn som inte sparats korrekt och dessa skall nu vara inlagda så att alla får de 6 nr de skall ha. Tyvärr kan det innebära att vissa missar något nummer (som lök på laxen så är nr 6/7 och nr1 helt slut så kundtjänst kan inte skicka ut manuellt). Jag skall se till ni som haft problem får ett gratis extra nummer.

Ber om ursäkt för strulet.
 
ANNONS