Annons

Ta bort klickljud

Produkter
(logga in för att koppla)

l1nd3c0n

Aktiv medlem
Filmade med min mobilkamera samtidigt som jag utförde huvuduppdraget att fotografera. FIlmen blev tillräckligt bra för att lämna vidare, men ett störande ljud finns och det är att man hör alla mina klick med kameran när jag fotograferar.

Finns det något sätt att ta bort alla klickljud (eller åtminstone reducera) med något program i CS5 Master Suite? Har aldrig använt Soundbooth och är inte speciellt van vid Premiere Pro.
 

Kimster

Aktiv medlem
Kanske inte svaret du vill ha men, i CS5.5 går det ganska lätt i Audition. Tyvärr följde inte Audition med CS5. Audittion är något Soundbooth aldrig blev.

Kanske du kan kosta på dig en uppgradering.
Bildstabiliseringsfunktionen i After Effects i CS5.5 är en killer dessutom (med tanke på en annan tråd)
 

l1nd3c0n

Aktiv medlem
Kanske inte svaret du vill ha men, i CS5.5 går det ganska lätt i Audition. Tyvärr följde inte Audition med CS5. Audittion är något Soundbooth aldrig blev.

Kanske du kan kosta på dig en uppgradering.
Bildstabiliseringsfunktionen i After Effects i CS5.5 är en killer dessutom (med tanke på en annan tråd)
Tack för infon, även om det inte gick i min CS5. Jag som hade tänkt hoppa över CS5.5 och vänta på CS6. Jaja, finns visst viss anledning att uppgradera trots allt ;)

Hur funkar klickborttagning och bildstabilisering i CS5.5? Man kanske kunde ladda ned en prova på för att testa iaf ;)
 
ANNONS