Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lite fotokompisar sökes runt Linköping

Produkter
(logga in för att koppla)

moose

Aktiv medlem
Hejsan på er.

Jag är en kille på 29 år som heter Erik.
Jag vill träffa lite nya människor som har foto som intresse och skulle vilja träffas lite då och då och snacka eller fota.
Har själv fotat sen jag var 8 år och tar nu allt från natur till porträtt i dagsljus.
Är sekreterare i Linköpings fotoklubb men vill även träffa folk utom klubben!

Erik T
http://travel.to/eriksgallery
 

moose

Aktiv medlem
Jo jag har sett det och skulle gärna hänga med men tyvärr så är vi upptagna den helgen (dålig planering av er tycker jag ;))
 

Maxell

Aktiv medlem
moose skrev:
Jo jag har sett det och skulle gärna hänga med men tyvärr så är vi upptagna den helgen (dålig planering av er tycker jag ;))
Tråkigt, men det blir förhoppningsvis en fortsättning.

Kan inte fotoklubben i Linköping ställa till med något för att locka tills sig lite Fotosidan-medlemmar? Jag har själv tänkt ta kontakt med klubben, men p.g.a. jobb så har det hittils inte blivit av.
 

everhill

Avslutat medlemskap
>Jag är gärna med om ni hittar på nåt! Händer det >förresten nåt i Linköpings fotoklubb?

Det händer massor! Kika in på hemsidan och läs höstens program så får du se!

http://come.to/lfk

/MVH Henrik Everhill
 

triss

Aktiv medlem
Kul!

Vore kul att träffa lite lokala FS fotografer!
Kan kanske planera in lite olika utflykter?
 

moose

Aktiv medlem
Va kul att några vill hitta på lite =0)

Givetvis är det skitsamma om ni fotar digitalt analogt eller med lådkameror från 1802!
Huvudsaken är att vi träffas och har roligt!
Vi kan väll bara dra ihop en kväll då vi träffas hemma oss mig eller på stan nånstanns och snackar lite och planerar någon liten fotoaktivitet att göra!
Tyvärr kan jag ju inte hänga med till Tåkern men finns ju massor av annat vi kan hitta på!

Ang LFK så har vi nu ett ganska digert program med mellanmöten, kurser mm. Nästa möte är den 14e oktober kl 1900 på platensgatan 25, alla som vill är välkommna!!!!
 

fotoPatrik

Medlem
Nästa möte med linköpings fotoklubb?

Tjena
Jag undrar när nästa möte är med fotoklubben i Linköping? Hade planerat att komma dit i december, men fick dessvärre förhinder. Försöker gärna igen!

Patrik

ps Om nån känner för att sticka nånstans o spontan-fotografera så säg till bara (linköping/norrköping), jag äter och sover foto :)
 
ANNONS