Annons

300D i Sthlm idag?

Produkter
(logga in för att koppla)

Apell

Aktiv medlem
Hej på er!

Vem har 300D hemma i dagsläget? Helst med 18-55 objektivet. Nån som vet, har lyckats övertyga jobbet om att vi behöver den =)

/Henke
 

SWERIPA

Aktiv medlem
Såg häromdagen att Holly Foto på Folkungagatan hade en i sitt skyltfönster. Dock lite dyrare, tror de skulle ha 12 500 för kitet.
 

SWERIPA

Aktiv medlem
På stan kanske 12500 är ett ok pris. Men skillnaden är ca 1 200 SEk mot de större nätbutikerna och jag skulle själv personligen inte betala den skillnaden.

...Alla är vi dock olika och om det är ett ftg som skall köpa så spelar den extra tusenlappen kanske inte så stor roll.
 

Apell

Aktiv medlem
Tackar för tipsen.

10D vore ju ok men jag vill inte ta med mina egna objektiv till jobbet. Tycker inte jag kan motivera inköp av en 10D med objektiv till de behov vi har ;)

/Henke
 

mb08

Medlem
Expert i Globen sålde den de lagt undan till mig så jag fick köpa en 10 D på annan ort i stället...
Enligt dem så ska de få in fler snart, men jag ville inte vänta.
Har dock (pga av att jag är nyinflyttad) ett rabattkort på 10% där så om någon är sugen på att köpa en 300 D för ca 10.800 så kan ni få mitt rabattkort.
Är nybörjare och tycker det vore kul att snacka med någon mer erfaren inom området, kanske fota ihop.
 
ANNONS