Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Batterigrepp fast utan batteri?

Produkter
(logga in för att koppla)

Jocce

Aktiv medlem
Kollade på Batterigreppet till 300D:n (funderar på o köpa den kameran).
Farsan har en, har känt i den ytterst lite, men greppet verkar lite "litet" för mina stora labbar.
Ett alternativ är juh batterigreppet, och visst det är bra, för då får man mer kapacitet (ingår batteri i det förresten?).
Men såg att det var ganska dyrt (eller iaf är det lite pengar), strax över 2000 kr.

Finns motsvarande att köpa, fast UTAN batterifunktionen, alltså BARA som grepptillsats?

Har nån en bild på 300d:n med det monterat?
Verkar dumt att det är svart, matchar inte ihop med kameran som är grå/silvrig...


/Jocce
 

Maverick28

Aktiv medlem
Den finns inte utan batteri funktion och den är rätt okej...

Sitter hyfsat snyggt på men är rätt grov så den kanske passar bra i handen.
Kanske kan fixa en bild på dne ikväll om du vill...
 

Jocce

Aktiv medlem
Maverick28 skrev:
Den finns inte utan batteri funktion och den är rätt okej...

Sitter hyfsat snyggt på men är rätt grov så den kanske passar bra i handen.
Kanske kan fixa en bild på dne ikväll om du vill...
Hej!
Ja, fixa gärna bild på den, vre toppen.
Både när den bara sitter på och när du håller i den.

Ingår det batteri i den? Är det inbyggt i den, eller ett likadant som i kameran?


/Jocce
 

Angelito

Aktiv medlem
En udran bara!!
Är det någon typ av litte gummi på greppet som kameran har eller?
Hur många bilder kan man ungefär ta med det på?
Och + "handrem E-1" så blir det kalas =)? hur ser det ut med det? om någon har bild eller nåt vore kul att se!! Funder nämliggen på att skaffa allt så småning om när pengarna börjar ströma in hehe...
 

lajun

Aktiv medlem
ser riktigt bra ut det där! funderar också på greppet, någon som har koll på vart man hittar det bästa priset? Bortsett från USA.
 

Maverick28

Aktiv medlem
Den har en viss gumibelägning även o jag knappt ärkt den ;-)

Fattar inte riktigt varför den är så dyr egentligen...

Jag skall erkänna att den dock är värd pengarna o man skall plåta ycket höjdbilder.
 

Dave

Aktiv medlem
Jag skaffade mitt grepp i USA för ca 900 kr, kan inte tänka mig kameran utan det. Jag har stora händer o nu kan jag verkligen hålla i kameran. Men 2200 kr för ett grepp är för jävla högt pris. Så jag kan inte uttala mig om det är värt pengarna, inte över två tusen. Men jeevlar va go kameran är.. : )

Dave
 
ANNONS