Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilket bankgironummer?

Produkter
(logga in för att koppla)

Roinew

Aktiv medlem
Jag har fått en räkning på Fotosidan Magasin att betala till bankgiro 356-7898. När jag då knappar in detta nummer så går det till ett företag som heter White Balance AB. Det finns inte någon indikation att dessa pengar kommer att gå till Fotosidan Magansin. Det verkar skumt så jag avvaktar med den betalningen.

/ Roine W
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Jag har fått en räkning på Fotosidan Magasin att betala till bankgiro 356-7898. När jag då knappar in detta nummer så går det till ett företag som heter White Balance AB. Det finns inte någon indikation att dessa pengar kommer att gå till Fotosidan Magansin. Det verkar skumt så jag avvaktar med den betalningen.

/ Roine W
Det är korrekt. Fotosidan är inget bolag utan en produkt i White Balance AB som driver Fotosidan.se, Fotosidan Magasin och Imagedesk.se.
 

perstromgren

Aktiv medlem
Det är korrekt. Fotosidan är inget bolag utan en produkt i White Balance AB som driver Fotosidan.se, Fotosidan Magasin och Imagedesk.se.
Det låter betryggande, men ni skulle slippa misstänksamhet hos era kunder om ni på fakturan skrev att så är fallet. Inte för att ni är ensamma om att göra så här, men ni kan ju vara schysstare än dom andra.

Per.
 

erik

Designansvarig
Forumpersonal
Det låter betryggande, men ni skulle slippa misstänksamhet hos era kunder om ni på fakturan skrev att så är fallet. Inte för att ni är ensamma om att göra så här, men ni kan ju vara schysstare än dom andra.

Per.
Ja det är nog rätt enkelt. Det är väl fältet på inbetalningskortet där Mottagare står som skall justeras. Kikar på det. Tack för input!
 
ANNONS