Annons

Jason Voorhees på jakt

Produkter
(logga in för att koppla)

Liax

Aktiv medlem
Alla är säkert för trötta nu men...

...det skulle vara kul att se om någon kan skapa en bra känsla i denna bild. Jag har själv jobbat med den i PS för att skapa mer skräckinjagande känsla, detta är dock originalet. Så om ni orkar, give it a shot! :)

Stor bild finns här:

/Joakim
 

Bilagor

Liax

Aktiv medlem
Fan Tobias, du lyckades verkligen skapa en skön skräckkänsla! Snyggt! :)

Patrik, din bild ser ut som mina egna försök! :)

/Joakim
 

irrbloss

Aktiv medlem
Gillade Ohls variant bäst, men postar min iaf :) För övrigt anser jag att modellen ser mer förvånad än rädd ut på bilden. "Oj, en kamera!" ungefär :)
 

Bilagor

i c o n

Avslutat medlemskap
Re: Alla är säkert för trötta nu men...

Här kommer mitt lilla förlsag :D

Hurrar på herr Ohls förslag!!!


Liax skrev:
...det skulle vara kul att se om någon kan skapa en bra känsla i denna bild. Jag har själv jobbat med den i PS för att skapa mer skräckinjagande känsla, detta är dock originalet. Så om ni orkar, give it a shot! :)

Stor bild finns här:

/Joakim
 

Bilagor

Liax

Aktiv medlem
Magnus

Skulle inte du se förvånad ut om det dök upp en snubbe i läkarrock och ishockeymask och började vifta med en träyxa! Hehehe! :)

Allvarligt talat så är bilden tagen med en stor portion humor, den ska inte se skräckinjagande ut på allvar, mer åt det komiska hållet. Bilden är tagen för att användas som omslagsbild till studentblaskan Shick i Kalmar. Det är också därför det är så mycket luft ovanför huvudena på personerna, där sitter nämligen tidningens logga! :)

/Joakim
 

Liax

Aktiv medlem
Hahaha, vilka assköna bilder ni gör. Det här måste jag bara visa Malin (tjejen på bilden), undrar om hon blir glad, hehehe! :)

/Joakim
 
ANNONS