Annons

gör om mig - höstspecial

Produkter
(logga in för att koppla)

Karlington

Aktiv medlem
Smakprov...

Kollade just på klockan och insåg att jag egentligen måste sova så här dags... därför blev det bara en lite bit av bilden! Får se om det blir någon fortsättning! Kommentera gärna! Är ingen höjdare på sminkning etc, men jag gjorde mitt bästa! Blev det bra tjejer (och killar)?

//Karl

PS. Christel, du är otrolig! DS.
 

Bilagor

Da´Russian Stallion

Aktiv medlem
Gepard?

Gjorde en liten idee som jag fick bara, rätt kul tycker jag :) Ifs kanske det inte är nått man vill se ut som varje dag, men ändå..
Hoppas du gillar det!

MVH //Vitali
 

Bilagor

Estethia

Aktiv medlem
åh, jag gillade bernts version, för jag känner mig så målerisk just nu!
:eek:D

själv satt jag och tänkte på godis, bebisar, reklamaffischer, cernitlera, geishor, barbiesar, kitsch, oskuldsfullhet, sockersött, teveprogrammet "extreme makeover" och litegranna måleri.

så det vart mycket "gör flytande" och NI, färgläggning och lite allt möjligt (lekte hej vilt utan mål).
tillslut blev det en bild som känns... pja, jag vet inte.. men jag får lust att klappa på den. *ja jag vet, jag är knäpp*

(karlington.. menade du mig? isf tack! :eek:D
fast jag hade ju inte laddat upp nåt i just den här tråden då, så jag blev lite konfys)
 

Bilagor

ariadne

Aktiv medlem
ni har kört så det ryker, det e helt klart.-))

fredde- du har skapat ett uttryck i bilden tycker jag. det var ju ganska uttryckslöst från början menar jag..

och så blev man en barbie oxå. du är extremt duktig christel!

men katt verkar de flesta tycka jag ska konverta till. bara att påbörja operation då..
 

fjalstal

Aktiv medlem
Hoppas det inte blev för stelt och tillrättalagt. Å andra sidan är det den här typen av förändringar som folk vill ha ofta. I veckan plåtade jag kommunens ekonomiavdelning och tanterna ville bli både sminkade och smalare så då fick jag ju ordna det åt dom :)
 

Bilagor

ANNONS