Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skräckutmaning...

Produkter
(logga in för att koppla)

Kristian h

Aktiv medlem
En lite misslyckad bild som Ni får fria händer på... Jag var ute efter en skön siluett...men lyckades åstakomma de flesta nybörjariver fel ;)

Någon som vågar sig på att manipulera/retushera/klippa hejdlöst på denna ;)

Ser fram mot kreativa alternativa förslag :)

/Kristian

Stor bild finns på denna sida
 

Bilagor

sagan

Avslutat medlemskap
"Tyvärr!

Du har försökt att ladda en sida som inte finns på Passagens medlemsservrar"

Jag vill gärna göra en version annars :)
 

Kristian h

Aktiv medlem
Kalas :) Riktigt mjuk och gosig :) Nästa sommar vet jag precis hur jag skall komponera ;)

Sedan han du med en s/v panoramaversion medans jag svarade på den första... :)

Underbart att se versioner på ens egna bilder (efter ett tag bara kräks man ju på dem, de egna alltså ;)...

Det här gör att man kan titta med en annan blick på bilder både ens egna och andras :)

Tack fotosidan för denna del :)

Och tack Kim för din kreativitet !

/Kristian
 
Senast ändrad:

Kristian h

Aktiv medlem
Jag vågar mej knappt ut efter denna :) Tror att det är tofsvipor och i den mängden är det lika bra att hålla sig inne ;)

/Kristian numera med fågleskräck ;)
 

Kristian h

Aktiv medlem
Justus :) Läckert !!! Den där färgen och den snäva kompositionen är ju helgrym :) Nu blir det alternativa kompositioner förtsättningsvis när jag farikring med kameran...
 

Kristian h

Aktiv medlem
Gunnvor... Ser ut som en stor bomb utplånat mitt Vikingstad... Dramatiskt

Arnthor :) WOW... Den där klippningen gillar jag !!! Tonen är helskön... Tänk vad det går att få ut mycket från Lite... :)
 

Kristian h

Aktiv medlem
Stefan :) Lite skivomslagsvariant, heter ju CD....Gubbvarning på mej ;) Vikt på mitten och ett shysst typsnitt samt en gruppbild några övermogna tonåringa i långt hår görandes tecken som ingen tycker är tuffa längre ;)

Gillas :)
 
ANNONS