Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dubbel cashback

Produkter
(logga in för att koppla)

smislo

Aktiv medlem
Hej,

Ser detta bara på http://www.fotokungen.com/fujifilm-kampanj, rang till Fotokungen och de sa att FUJI återbetalar själva... det som är konstigt, ser bara detta hos FOTOKUNGEN men inte hos de andra auktoriserade återförsäljare från FUJIs hemsida... om man ska handla, gäller ikväll fram till 23.59h...vill hemst köpa från firman som vill lokalt...

Någon annan som såg detta?
 

Janne_L

Aktiv medlem

Janne_L

Aktiv medlem
De har cash back. Men inte dubbel cashback.
Det hade de nämligen i fredags.
Från fujis hemsida:
"Nedan ser du de produkter som omfattas av kampanjen.

Inköpen måste göras hos en kvalificerad återförsäljare.

För att kvalificera sig för dubbel cashback måste en kvalificerande kamera, ett kamerapaket eller objektiv köpas mellan 25 november 2016 och 28 november 2016.

Objektiv som köpts som en del av kamerapaket är inte en kvalificerande produkt. "

Jag missade att det skulle vara köp av ett kamerapaket :)
Men det gällde också bara objektiv som ingår i paket.
 

Flash Gordon

Aktiv medlem
Från fujis hemsida:
"Nedan ser du de produkter som omfattas av kampanjen.

Inköpen måste göras hos en kvalificerad återförsäljare.

För att kvalificera sig för dubbel cashback måste en kvalificerande kamera, ett kamerapaket eller objektiv köpas mellan 25 november 2016 och 28 november 2016.

Objektiv som köpts som en del av kamerapaket är inte en kvalificerande produkt. "

Jag missade att det skulle vara köp av ett kamerapaket :)
I fredags var det nya svenska köpfesten Black friday. Då hade Cyberphoto och Scandinavian och säkert fler dubbel casback utan att du köpte ett kamerahus.
Cashbacken på ett 16-50/2,8 som nu är 1400 kr var då 2800 kr.
 

Janne_L

Aktiv medlem
I fredags var det nya svenska köpfesten Black friday. Då hade Cyberphoto och Scandinavian och säkert fler dubbel casback utan att du köpte ett kamerahus.
Cashbacken på ett 16-50/2,8 som nu är 1400 kr var då 2800 kr.
Nå som jag fattar så är det bara 4st kamera-objektiv paket som inte går att dela på och dom finns listade där. Resten är det dubbel cashback på i en halvtimme till. Har jag missat nått?
 

interior

Aktiv medlem
Det var dubbel cashback till den 28/11 oavsett återförsäljare ( godkänd ). Cyberphoto och Scandinavian skrev i fredags att den gällde till igår, sedan försvann den där. Hittade det på Fujis hemsida igår och köpte ett 56mm.
 
ANNONS