Annons

Familjebild - gör den fantastisk

Produkter
(logga in för att koppla)

Lionheart

Aktiv medlem
Vore mycket tacksam om ni kunde göra om denna bilden till något fantastiskt. Det finns ju lite störande moment såsom handduken till höger, kanske dvd-filmerna bakom inte heller är så inbjudande. I övrigt får ni mer än gärna leka med fantasin. Och det vet jag att ni är väldigt duktiga på, att leka med bilder och med er obegränsade fantasiförmåga. =)

Den andra bilden som ligger där. Bilden på den lille pågen som skrattar får ni gärna också leka med. Den är mer tänkt som ett vykort eller inramning som ska skickas till några bekanta.

http://fotoalbum.myftp.org/magic
 

Jarod

Aktiv medlem
Får ingen som heltst kontakt med den server som du länkat till... Min gissning är att det är din egen dator du har lagt upp som ftp och att du har brandväggen på eller att du inte har gett allmänheten "access" till den mappen..
 

Lionheart

Aktiv medlem
Jarod skrev:
Får ingen som heltst kontakt med den server som du länkat till... Min gissning är att det är din egen dator du har lagt upp som ftp och att du har brandväggen på eller att du inte har gett allmänheten "access" till den mappen..
Jag stängde av brandväggen, så du hade helt rätt. Nu ska det fungera. Om ni vet hur man ställer in Norton Firewall för web server ändamål så kan ni ju maila mig.
 

_lkerdun

Aktiv medlem
Tycker ärligt inte man ska göra så mycket i alla fall den på sonen själv, den har så mycket uttryck som den kan tänkas ge att gå in och fingra på den vore synd, anser jag.

Bilderna är ju inte på långa vägar tekniskt perfekta, det säger jag inte, men humöret hos grabben säger så mycket i ögonblicket.
Har ju fotat en heeel del barn-porträtt i hem-miljö.
 

Lionheart

Aktiv medlem
Von skrev:
Tycker ärligt inte man ska göra så mycket i alla fall den på sonen själv, den har så mycket uttryck som den kan tänkas ge att gå in och fingra på den vore synd, anser jag.

Bilderna är ju inte på långa vägar tekniskt perfekta, det säger jag inte, men humöret hos grabben säger så mycket i ögonblicket.
Har ju fotat en heeel del barn-porträtt i hem-miljö.
Håller fullständigt med dig. Jag menar mer att komponera om bilden, alltså att man beskär den snyggt så att man blir av med sånt som gör att ögat faller på fel plats. Har svårt för just detta och skulle vilja att ni hjälper mig.

Däremot den första bilden skulle man kunna göra lite mer med. Just dom här störande momenten som förstör bilden lite.
 
ANNONS