Annons

Bark at the moon känsla önskas

Produkter
(logga in för att koppla)

Kristian h

Aktiv medlem
Tog en kall vinterkväll detta kort på en sjaskig verkstad i närheten... Det jag saknar är lite bark at the moon känsla (för de som inte är uppväxta i hårdrock v.s Synth eran kan jag meddela att det var Ozzy som låg bakom Låten och den helläckra videon). Alltså lite skräck / spöklik känsla är det jag vill ha lite uppslag/ideer/förslag på för att se vad/hur/om det är möjligt :)

Snett orginal finns på http://hem.passagen.se/hernstro/fotosidan/barkatthemoon/
 

Bilagor

Kristian h

Aktiv medlem
Kalasgrym... Jag är förstummad över hur skön den blev !! Allvarligt .. Kanske inte förstummad för tysthet är inget som förknippas med mej direkt så inspirerat passar nog bättre ;)
 

JJ.

Aktiv medlem
Ääääääsch!

Så jäkla bra blev den väl ändå inte?!*blygsam*:)

Körde mest med dodge och burntool.
Gaddarna både med burntool och smudge.
Sen ändrade jag lite i hue/saturation och kontrast/ljus.
Bilden blir nog ännu mer..."inspirerande", om man lägger till konturerna av ett par "monsterhänder" i molnen?!
Med klor, givetvis!*ler djävulskt*
 

kreatören

Aktiv medlem
Kristian!

Jag är ju ingen hårdrockare, så det får bli lite mer åt "Hotel California" hållet i stället eftersom min musiksmak ligger mera däråt (Eagles, Doors, Love, Fleetwood Mac osv).
 

Bilagor

edovan

Aktiv medlem
En uppföljare på JJ's bild

I know what they'll find
It's in their mind
It's what they want to see
Spare me from the light
Here comes the night
And here I'll stay

Waiting for darkness
 

Bilagor

Kristian h

Aktiv medlem
Tobias
Helt rätt och den blev ju riktigt bra !!! Visst är det mycket roligare att pilla med andras bilder !? Fåglarna ser ut att vara olyckskorpar ;)


Bernt
Det finns en viss tjusning i svävande drömmar också ;) De där molnen har jag tyvärr inte sett svävandes över Vikingabyn där jag bor. Jag väntar och spanar vidare :) Helskön Bild Bernt !!!

Edvin
Ser bannemej Ozzy kika fram bakom hörnet ;) Svinväl helt enkelt !!!

Kent
Läckert !!! Har inga problem med folk som tar sig friheter om så var fallet skulle jag tjuvhålla på mina bilder ;)


Kreativitet är så j-vla kul att se !! Tack fotosidan för denna del av sajten !!
 

Kristian h

Aktiv medlem
Så jäkla underbart

Ni är ju ruggit äckligt bäst på det här... Fasiken vilken inspiration !!! Tack för att ni tog er tid att visa era kunskaper.
 
ANNONS