Annons

Minolta D-SLR.

Produkter
(logga in för att koppla)

KGS

Aktiv medlem
Självklart kommer det en därifrån med, alternativet är att lägga ner helt... den kommer säkert i år. Hoppas bara att de gör den bättre än de försök som gjorts hittills.

F ö har väl Minolta redan gjort en DSLR...
 

NixXxoN

Aktiv medlem
Men svenska Minoltasidan är tyvärr inget att hänga upp i granen. De är rätt långsamma av sig! Det är inte dit man ska gå om man ska se nyheter!
 

NixXxoN

Aktiv medlem
Trevligt! När dynax 60 kom så såg jag den först på scandinavianphoto och när jag gick in på den svenska minoltasidan så fanns den inte där men på minolta.com fanns den!
 

KGS

Aktiv medlem
Jag vet Kim ;-) det finns ju en egen tråd för A2, har fullt sjå med att förklara för Aette att hon inte behöver känna sej hotad än... kanske inte förrän nästa vår... o då hoppas jag få byta märke igen... annars kan nån tro att jag e Minoltafanatiker...

/kg som sneglar på Nikon

PS!! ser att du svarade blixtsnabbt, så när du svarade visste jag nog inte... men nån minut senare när jag klickat vidare i min mail. Internet är otroligt... går jag in till hökaren på hörnet imorgon o frågar när han får in A2 så kommer han inte ha en susning om att den ens är på G
 

KGS

Aktiv medlem
oj, du e verkligen på... jag gillar deras design, men än har ingen visat mej en riktig digitalkamera med utbytbar optik så det ligger nog en bit fram i tiden...

Fast egentligen instämmer jag med den kloka person som skrev:

"personligen så gillar jag att objektivet är fast i kameran..mekaniskt och optiskt bättre, tveklöst betydligt praktiskare oxå"

Guess who!?
 
ANNONS