Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vattentornsjakt i Skåne

Produkter
(logga in för att koppla)

Bossebarrskog

Aktiv medlem
Någon som är sugen på att ta en tur nu på lördag (den 14 Februari), tänkte åka runt och jaga lite nya vinklar och vyer. Vi börjar med ett vattentorn och sedan får vi se vad som händer...

Kom med förslag.


Jörgen




Ps glöm inte EFS träffen i Malmö ds
 

Stina.D

Aktiv medlem
Bor här nere, men har gäster imorgon, annars hade jag gärna hängt med!
Så berätta gärna om kommande fotorundor, så hänger jag på.
 

michap

Aktiv medlem
Bossebarrskog skrev:
Tack för tipset men jag har sett deras sida, men vill hitta lite egna vinklar och inte bara rakt mot tornet.


Jörgen
Jo, jag tänkte väl mer att sidan kunde vara bra som allmän orientering. Bildmässigt sett så finns det roligare alternativ...;-)

/Micha
 

Rolz

Avslutat medlemskap
Hej!

Verkar skoj och jag hänger säkert på någongång när det blir läge. Du får gärna majla mig Jörgen om du vill när ni däråt Malmö har nya saker för er, hade varit skoj att träffa andra med samma intresse som en själv. Lycka till på jakten efter vattentornen :)

//Ronney
 

Bengt-Arne

Aktiv medlem
Hade varit trevligt för oss skåningar att träffas. Det har varit grått och trist länge, fram för allt till lördag, söndag när man är fri. Det spås växlande molnighet med en del solglimtar i morgon. Tänkte ge mig iväg tidigt i morgon, ut i skogen. Fika med naturligtvis och ta dagen som den kommer.
 
ANNONS