Annons

The true art of Photoshop..

Produkter
(logga in för att koppla)

potion

Aktiv medlem
Fjärilstigern tyckte jag var coolast! Och grodan var ball.. =D
Trist att man inte har PS på jobbet... ;P
 

edovan

Aktiv medlem
Spana in www.b3ta.com om ni gillar sånt här, där dräller det av dylika bilder (och annat som kanske inte är fullt så tekniskt imponerande).
Jag har gjort en del grejer själv, som ligger på min hemsida. En del är ganska kass faktiskt och en del har en humornivå lägre än ni nånsin kan föreställa er, men några som jag är riktigt nöjd med är
Crocturtle
Meerkat Monroe
Tigerrodent


/Edvin, som inte alls skryter ;-)
 

Estethia

Aktiv medlem
Re: Re: The true art of Photoshop..

Finland skrev:
Visst e dom de, men snart så kanske det inte behövs fotografer. När allt kan tillverkas med en tangetbordskombination, eller?

Ilkka
ja säkert. vi sitter alla och "skriver" fram våra bilder med en massa snabbkommandon. har inget med fotografi eller konstnärlig talang eller ens programskicklighet att göra.... eller? ;o)
 

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
Visst är bilderna som trådförfattaren lägger vid roliga men ganska intetsägande tycker jag.

Här nedan en link till en vän av mig som skapar det jag skulle kunna kalla "true art of photoshop and photographers mind",, ett mer komplett uttryck där Fredrik använt sig av studio, mörkrum, päsel och photoshop mm mm....Det ÄR att utnyttja photoshop till fullo och nytta.......Tycker jag:),
DESSUTOM SÅ ÄR DETTA ELIGT MIG BEVISET FÖR ATT DET ÄNDÅ KRÄVS EN KREATIV JÄRNA FÖR ATT SKAPA BORTOM DEM TRÅKIGT GIVAN GRÄNSERNA SOM PHOTOSHOP SÄTTER....



Håll till godo----
http://www.fredrikodman.com/latest/latest3.html
 

tormig

Aktiv medlem
Naturligtvis kommer det alltid att krävas kreativitet, skicklighet osv men inte nödvändigtvis fotografer ...
 

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
tormig skrev:
Naturligtvis kommer det alltid att krävas kreativitet, skicklighet osv men inte nödvändigtvis fotografer ...
---Beror ju klart på definieringen av begreppet, enligt mig så ställer framtiden med största säkerhet ett allt bredare krav på kunskaper och referenser generellt. Häribland finner vi med största säkerhet morgondagens stora konstnärer... Så visst kommer det att krävas en skapande individs fotografiska kunnande, också......

Mvh Niclas.
 
Senast ändrad:
ANNONS