Annons

Xd 7 Hjälp!

Produkter
(logga in för att koppla)

martin_ljunggren

Aktiv medlem
Har en gammal Minolta XD 7 som jag "tagit över" från farsan. Har precis börjat pilla lite på den och skulle verkligen vilja lära mig hela kameran grundligt.
Saken är den att instruktionsboken är spårlöst borta, och jag skulle verkligen vilja ha den på svenska. (Engelska tror jag går att hitta)
Någon som vet vart man antingen kan ladda hem den, eller köpa den någonstans?
Måste ju finnas någonstans!!

Mvh Martin
 

carpelux

Aktiv medlem
Jag har den både på svenska och engelska, tyvärr bara i pappersformat.
Du väcker mitt dåliga samvete, jag har redan lovat att scanna av den till en PDF, jag får väl försöka ta tag i det så fort det går.
Under tiden, är det något särskilt du funderar över?
 

martin_ljunggren

Aktiv medlem
Hehe, det var inte meningen att väcka detta samvete! :)

Njaa, inget särskilt egentligen, men jag vill gärna läsa igenom precis allt och förstå det innan jag försöker seiöst. Har film i och plåtar lite på måfå nu, men är rädd att tappa intresset om filmerna kommer tillbaka dåliga.
Det är ju trots allt väldigt stor risk när man inte kan inställningarna...

Skulle vara VÄLDIGT kul om du kontaktade mig på något sätt när PDF-filen finns på svenska! Börja redan ikväll kanske? ;) haha

Mvh/ Martin
 

carpelux

Aktiv medlem
Nja, ikväll blir det inte. Sitter och jobbar just nu (och smygläser lite på FS).
Jag återkommer i denna tråd så fort den är klar.
 

martim

Aktiv medlem
Om jag vore du skulle jag söka lite på ebay och tradera om du inte orkar vänta. Har sett många instruktionsböcker för diverse kameror där, ofta för en hundring eller så ..
 
ANNONS