Annons

En kvinnlig & en manlig sida!

Produkter
(logga in för att koppla)

DeVille

Aktiv medlem
Gjorde ett litet experiment och skulle "bara kolla lite".... Hmm... hur det blev!

Jag klöv mig själv på mitten, satte ihop två högersidor och två vänstersidor, och måste nog dra slutsatsen som skomakarna påstår, ena foten är alltid större än den andra och man HAR faktiskt en manlig och en kvinnlig sida av sig själv!!

Här är mina!
Ja jag bjuder på ett gott skratt, nu kommer ni verkligen känna igen mig om ni åker till fotomässan på lördag, nu har ni sett mig från mina "bägge" sidor! *skrattar*

Så!? Fler som vågar bjuda på ett skratt? Det här var roligt! :)

Bifogar min orginalbild för säkerhets skull.... *asg*
 

Bilagor

DeVille

Aktiv medlem
det går inte att se

några bilder alls i forumen idag, har provat ett par gånger nu å ladda om...
Jag avvaktar med att göra nåt ytterliggare tills resten av forumets bilder fungerar igen!
 

Graal

Avslutat medlemskap
Det är vad jag alltid sagt. Den första människan var en androgyn. Vi har alla manliga och kvinnliga drag, fast i olika proportion.
 

DeVille

Aktiv medlem
:)

Ja, idén slog mig som hastigast men även om jag nu inte gjorde det med presicion och exakthet så är det ju verkligen en dag och natt skillnad, nu ser jag fram emot fler tvåkönade porträtt! :)
Har redan kluvit resterande familjemedlemmar! *S*

Nils! Ja proportionerna är verkligen välpropotionernade!! Jisses vilka skillnader!

Christel! Ja, go for it! Men har du kommit på kant med burken din eller?

Bengt! Ser fram emot dina bidrag! :)

Magnus! Riktigt häftigt att se en till! Det är nästan värt att spara såna här bilder på sig själv och skriva ut å sätta in i familjenalbumet! *S*
 

Estethia

Aktiv medlem
Re: :)

Gassoli skrev:
Christel! Ja, go for it! Men har du kommit på kant med burken din eller?
mja. jag har kommit på kant med ps 7. nåt program som jag installerat har totaldödat min 7'a. alla andra versioner som 6 och cs fungerar dock.
jag får väl gå över till cs helt enkelt.
hoppas jag fixar mig en svensk version snart. *pust*
 
ANNONS