Annons

popaganda.

Produkter
(logga in för att koppla)

j3n5

Aktiv medlem
Jag funderar på att dra till gratisfestivalen Popaganda och fota lite i helgen. Jag undrar om det är fler som ska dit då jag tycker det är lite tråkigt att gå omkring ensam bland en massa festande personer på högvarv.
 

xdork

Aktiv medlem
Jag har fått ackreditering till den festivalen så jag kommer att hänga där från öppning till stängning varje dag.

Magnus: http://www.popaganda.se (stockholms universitets studentkår anordnar.)
 
Senast ändrad:

pablito

Aktiv medlem
bra publik, studenterna alltså. garanterat roliga fest/reportagebilder. Trevligt också med lite mindre scener.
 

froderberg

Teknikredaktör
Teknikredaktör
pablito skrev:
bra publik, studenterna alltså. garanterat roliga fest/reportagebilder. Trevligt också med lite mindre scener.
Och jag som lovat sambon att vara hemma och städa hela helgen.... Inte lätt att leva svensson-liv.

Skulle ju vara kul att plåta lite konsert med mina nya leksaker. 1D mk II + 120-300/2,8
 

xdork

Aktiv medlem
froderberg skrev:
Och jag som lovat sambon att vara hemma och städa hela helgen.... Inte lätt att leva svensson-liv.

Skulle ju vara kul att plåta lite konsert med mina nya leksaker. 1D mk II + 120-300/2,8
=DDDDD

Har du fått 1D mk II nu? Grattis får man säga då!
 

pablito

Aktiv medlem
Jag borde få min begagnade Sc-17 ttl-sladd på fredag.

Om jag tar med den, så tar du med din leksak magnus, sen kan vi bytlåna. :)
 

jesperf

Aktiv medlem
jag ska ut dit och fota för mitt webbfanzine handklapp. har också ackreditering :)

det är ju massa trevliga band som spelar, så det blir nog riktigt schysst!
 

j3n5

Aktiv medlem
Jag drar nog dit på lördag, men vill inte hänga med fulla polare. Få se om jag känner någon härifrån som jag vågar snacka med..
 

froderberg

Teknikredaktör
Teknikredaktör
Jag är sugen på att kolla in och lyssna på Marit Bergman. Och så var det nått annat jag fastnade för.

Har plåtat Marit förr:
 

Bilagor

j3n5

Aktiv medlem
froderberg skrev:
Jag är sugen på att kolla in och lyssna på Marit Bergman. Och så var det nått annat jag fastnade för.

Har plåtat Marit förr:
Söndag 23.00? Illa. Måste få min skönhetssömn för att orka med mina elever..
 

xdork

Aktiv medlem
Ja det är inga problem att vara där utan ackreditering. Ackrediteringen ger enbart backstage och att få vara framför kravallstaketet och fota. Eller det är iaf så jag har förstått det, jag var där med kamera förra året och det var inga problem.
 

Johan Ringblom

Aktiv medlem
Om ni ska dit och fota idag så vill jag slå ett slag för Pluxus och Jeans team.
Bra musik och fotovänliga på en gång :)
 
ANNONS