Annons

Angående lärare till de kurser som vi fixar på fs

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Jag lägger detta i en egen tråd för att slippa ha för många grejjer på gång samtidigt i den vanliga kurstråden.

Vi har genomfört 5 kurser. Av utvärderingar att döma har ni varit mycket nöjda. Jag har tagit till mig några saker att förbättra, men det ni absolut varit nöjda med är de valda lärarna.

Fler kurser ligger på kö för att genomföras. Nästan alla har utsedda lärare, men jag hoppas och tror att det kommer bli ytterliggare fler kurser på era initiativ - i den andan som kursen i DSLR-kameror plötsligt bara dök upp :)

Jag har två huvudtankar med kurserna. Det första och viktigaste är att dom skall hjälpa er som är helt nya inom foto att komma igång och kunna prova på olika fotostilar. Det tror jag vi har uppfyllt "so far" och kommer uppfylla även vidare.

En annan tanke, som jag inte uttryckt helt klart, är att ge möjlighet för er som fotat ett tag och ta för er och få lite självförtroende genom att fungera som lärare

Min tanke framöver med planerade och oplanerade kurser är därför att hitta några av alla er som är duktiga på det ni gör, och mycket väl skulle vara utmärkta lärare, men som inte vågat sticka ut hakan på eget initiativ.

Jag vill att ni som kan hålla en kurs hör av er till mig (annars letar jag upp er) så kan även ni utvecklas.

Jag vill alltså att vi varierar med många olika lärare framöver, och jag är övertygad om att kurserna inte tappar i kvalite på grund av det. Jobbet är bara att hitta er guldkorn. Så för enkelhets skull - inse allt du kan och maila mig så gör vi en kurs. Jag stöttar er i allt ni vill!

/Janne "Hustomten" Arleklint
arleklint@vallcom.com
0708-669612
 
Senast ändrad:
ANNONS