Annons

Debattkväll på "Fotografins hus"

Produkter
(logga in för att koppla)

bjanha

Aktiv medlem
Motivera gärna varför jag ska betala 50:- för att lyssna på tre, för mig, okända personer prata med varandra.
 

Highweiss

Aktiv medlem
bjanha skrev:
Motivera gärna varför jag ska betala 50:- för att lyssna på tre, för mig, okända personer prata med varandra.
JH Engström kan du läsa om i FOTO 6/2004 - inte direkt min typ av fotograf, men alldeles uppenbart respekterad och erkänd i vidare kretsar. Hur som helst, efter tio minuters surfande på nätet är ingen av de tre okänd för dej - och vem vet, kanske du blir intresserad av att betala 50 spänn för att höra dem diskutera? Erfarna fotografer är... ja, erfarna. Och dom brukar kunna dela med sig lite visdomar.
 

froderberg

Teknikredaktör
Teknikredaktör
bjanha skrev:
Motivera gärna varför jag ska betala 50:- för att lyssna på tre, för mig, okända personer prata med varandra.
Jag kände igen JH och Tora. Det är knappast arrangörernas fel att du inte har koll. Dessutom kan det ju vara spännande att inte alltid exakt veta vad man får.

Det är obetydligt dyrare än att hyra en videofilm, så varför inte chansa på att det blir intressant.
 

bjanha

Aktiv medlem
Nog har jag koll alltid. Men inte på JH och Tora. Nåväl, glider nog förbi efter jobbet. Nån annan?
 
ANNONS