Annons

Portfolio

Produkter
(logga in för att koppla)

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Tyvärr så går det inte just nu. Nu blir det den ordningen som du laddar upp bilderna. Detta är en nackdel som vi är medvetna om och vi kommer framöver att lägga till funktionalitet så att det skall gå att sortera bilderna.

/redaktionen
 

gunte

Aktiv medlem
Jag skulle inte ha något emot den funktionen som Kalle.B önskar..
Hade det sedan varit möjligt att få bakgrunden ljusgrå hade lyckan varit fullborded..
mvh/gunte..
 

xavslut

Avslutat medlemskap
elmfeldt skrev:
Tyvärr så går det inte just nu. Nu blir det den ordningen som du laddar upp bilderna. Detta är en nackdel som vi är medvetna om och vi kommer framöver att lägga till funktionalitet så att det skall gå att sortera bilderna.

/redaktionen
Vad med att få till en räknare på portfolion? Så att man har koll på hur många besök den har... Kan det gå att fixa?

fotohälsningar
Terje
 

Kalle.b

Aktiv medlem
Guntes förslag på bakgrund är bra kanske man skulle kunna göra så att man själv kan välja färg och då menar jag att det finns olika färg alternativ.

Hej Terje det finns en räknare men du menar kanske så att besökaren kan se hur många besök just den sidan har haft.Jag håller med dig vore bra.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Ang bakgrunder så tar vi och prioriterar det isåfall.

Ang räknare så får ni bassning. Räknare finns redan och den hittar du på den sida där du redigerar din Portfolio (under domännamnet). Vi tycker inte att det ser professionellt ut med en publik räknare och kommer inte att ha det.
 

Kalle.b

Aktiv medlem
En till fundering när man har landdat in bilderna alltså innan man laddar in i Portio....så ligger bilderna 4 i rad men när man har lagt in dom i Portio så ligger dom 3 i rad,det vore bra om man såg bilderna lika på både ställena.
 
ANNONS