Annons

Fotokompisar i Norrköping med omnejd?

Produkter
(logga in för att koppla)

yiskah

Ny medlem
Undrar om det finns några fler amatörfotografer i och omkring Norrköping?
Verkar finnas dåligt med kurser här också!?
 

Tidy

Aktiv medlem
Japp, här har du en! Vet tyvärr inte vad det finns för fotokurser här i stan. Själv är jag med i en fotoförening på universitetet, men om man inte pluggar så blir det ju svårt.
 

200cm

Aktiv medlem
10 minuter med bil söderut på E22:an finner du Söderköpings fotoförening: http://www.lumiere.nu/sff/

Det finns en del Norrköpingsfolk i klubben.

Under våren har det hållits kurs, men hur det ser ut i höst är jag inte insatt i.

/Thomas
 

tambitch

Medlem
Jag har letat efter både fotoklubbar och kurser...det närmaste jag kommit är en 2 helgers intensivkurs i digitalfoto på folkuniversitetet för 2200:- :(
 

Calle S

Aktiv medlem
Skribent
Jag bor i Norrköping! Jobbar däremot ganska mycket, så jag plåtar inte så mycket för nöjes skull som jag vill.
 

Daniel Söderholm

Aktiv medlem
NORRKÖPING

Jag bor i norrköping, själv ska jag börja läsa en distansutbildning på hola folkögskola, "Digitalfoto på distans" ansökningstiden är slut men det var nog någon plats kvar.
Blir väl en del fotande framöver, så det kunde vara kul med lite nya ideerr och så, hör gärna av dig!
Daniel
 

Linmajon

Aktiv medlem
Jag bor i Linköping och är inte heller helt nöjd. Vi har fotomaraton ibland men det borde går att hitta på mer kul. Det är pendlingsavstånd mellan städerna så vissa aktiviteter borde gå att samordna. Förslag? Kanske en fotosidanträff a'la Stockholm? Jag är på...
 

STIG_H

Medlem
Jag bor i Norrköping, Ensjön (mot Söderköping). Jag skulle kunna tänka mig att delta i någon kurs eller annan aktivitet.
 

krisen

Aktiv medlem
Gatufoto i Norrköping kanske, som några medlemmar här styrde upp i Stockholm. Vore skoj, även om jag inte skulle våga annat än att använda 300mm hela dagen ;)
 

Maxell

Aktiv medlem
För ungefär ett år sedan gjorde vi ett försök att samla intresserade i Östergötland, och det är kanske dags att försöka igen. Programmet den gången finns i den här tråden
 

Toba

Aktiv medlem
Trevligt med Norrköpingsfolk.
Har letat lite efter kurser själv då det är några år sedan jag lekte med kamera senast. En digitalkamera i mellandagarna har gjort att det uppkommit ett nyt fotograferingssug, sparkade igång min gamla SLR för några veckor sedan också så det skulle vara intressant att få kontakt med någon lagom (o)amitiös fotoklubb eller dyl.

Det närmaste, förutom intnsivkursen i digitalfot är väl Studiefrämjandets kurser i linköping.
 

mabzor

Aktiv medlem
trevligt trevligt..

Jag är ute och strosar med kameran en del och går gärna runt med några som kan ge en bra tips.

Bara att göra en notering i gästboken.. Loggar in en del på sidan varje dag.
 
ANNONS