Annons

Vad har hänt!?

Produkter
(logga in för att koppla)

forstheim

Guest
Har den senaste tiden inte varit aktiv på Fotosidan och därför upptäckte jag först nu att det har hänt en hel del. En mängd nya forum har visst tillkommit. Är detta bra eller dåligt?

Jag vet inte. Det är ju bra att man har möjlighet att bevaka just "sitt" område..men samtidigt känns det en smula förvillande. Lite för mycket kan jag tycka. Det kan förstås bero på att det är nytt för mig. Vart ska ett sådant inlägg som detta placeras!? Hmmm..

Jag upptäckte också att man nu endast kan lägga upp 3 bilder per vecka. Något som jag upptäckte först efter att min 3-kvot var förbrukad. Frustrerande!!

Jag förstår tanken med att kunna ladda upp färre antal bilder per vecka. Kvaliteten på bilderna förväntas höjas eftersom gemene man får granska sina bilder extra noga. Men jag tycker nog att det är för få bilder ändå. Nu får man alltså vänta till tisdagen den 7/5 med att ladda upp ytterligare bilder. Vad har ni för synpunkter på antalet bilder man får ladda upp? Är det bra som det är nu?

Mvh
JP
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal

forstheim

Guest
Okej, okej, okej....jag kände på mig att jag skulle få det svaret.. :D .

Jag ska ta och titta på länkarna och skaffa mig en uppfattning om vad ni tycker.

/JP - Med rätt att fråga :cool:
 
ANNONS