Annons

hyra studio i stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

Helena

Aktiv medlem
Det lägsta jag hittade var lite över 3000 för heldag + elkostnader :/ men men...

YFO var dyrare... Studio Stockholm billigast...
 

jbomelin

Avslutat medlemskap
Ja, det är inte speciellt billigt. Jag har i dagarna bestämt mig för att köpa en fond och belysning och ha en liten studio hemma.
Eftersom jag behöver ta om rätt många bilder i min portfolio i "riktig" studio känns det som om jag kan spara in dom pengarna ganska snabbt.
Så jag är ganska glad att jag fick sparken från mitt IT-jobb och med den ett sjysst avångsvederlag :)

/Joakim
 

Helena

Aktiv medlem
En annan har juh två år kvar av utbildningen med massa olika studios med lite ufon i taket... som att köra radiostyrd bil med fjärrkontrollen när man justerar bounsern :)

Bara att utnyttja lokalerna till fullo :)
 

jbomelin

Avslutat medlemskap
Vad är det för utbildning du går? Låter otroligt trevligt :)
Själv ska jag söka till film- och fotohögskolan i Göteborg (där man kan bli magister i fotografi, vilket säkert är bra till nått :)).
Men vi får väl se hur det går. Jag drömmer, i alla fall... :)

/Joakim
 

Helena

Aktiv medlem
Jag går en liknande fotohögskolan utbildning i Falmouth... ska till GBG i vår som utbytesstudent på skolan som du talar om...
 

jbomelin

Avslutat medlemskap
Du går en utbildning i vad jag gissar är England, men ska komma till Sverige som utbytesstudent? Då kanske vi ses i GBG :)
 
ANNONS