Annons

ProPrint.se helt sjuka.

Produkter
(logga in för att koppla)

Nikonfan

Aktiv medlem
Credits till ProPrint.
En liten historia:

Klockan är 21.45 i torsdags, tankar upp en bild jag arbetat ett tag med, vill ha 20x30.

45 minuter senare, 22.30 på kvällen, får ett mail frånt Stefan att ordern är färdig och skall skickas. Redan där är jag förvånad.
Tänker: "Ok, skickas fredag, kommer på måndag".
Kommer hem under lunchen på fredag, vad tror ni väntar innanför dörren?

Hur i helsike rent ut sagt han de med att göra min order och leverera den från norr till söder på 14h?

Credits till ProPrint.se, rekommenderas varmt!

(Använde deras profil, klockrent resultat)
 

Lionheart

Aktiv medlem
Det var kul att höra. Jag har också fått snabba leveranser, kanske inte fullt sååå snabba =)

Lite vilseledande titel på tråden kanske, :)
 

SmurfMolly

Aktiv medlem
Japp! Jag har också otroligt bra erfarenheter när det gäller bildkvalitet och leveranstid! Tyvärr har jag haft problem med att paketet får sig en massa stryk i postgången. Kanske borde proprint se över hur de packar bilderna? De har varit i kontakt med posten flera ggr enligt Stefan men det verkar inte bli bättre... då kanske man ska prova nått annat?

Hur som helst, otroligt trevligt bemötande!!

//Malin
 

Gatufoten

Aktiv medlem
Vad trevligt att se en positiv kommentar. (Speciellt med den överskriften. ;--)
Jo, proprint har svarat mig snabbt också. Fast även om vi är 50 st som är positiva så finns det alltid någon som har motsatt erfarenhet. Är därför rätt skeptisk till de klagomål/anklagelser som så lätt kastas fram på Internet.

Tror det är lite kul för en leverantör att vara snabb också. Som utsvävning från andra sidan (som leverantör) så fick jag en beställning från Danmark en fredagseftermiddag kl. 17.15 cirka. Kom från en resa och stoppade till på jobbet så jag fixade det hela. Men posten hade ju redan gått då den ska vara inlämnad 17.30. Chansade och kutade cirka 18.20 och fick fatt på postkillen. Han öppnade postväskan och då jag hade logon på paketet trodde han på mig och stoppade in leveransen. Hepp, där fick dansken sin leverans på måndag fast han beställt så sent på fredag kväll. Sådant är kul.
 

Jens-Afzelius

Avslutat medlemskap
skickade min beställning 30sept, har ännu inte fått hem mina bilder, dom kanske har glömt mig :)
Får väl ringa på måndag
 

Yankee

Aktiv medlem
Beställde över 200 "vanliga" bilder en gång plus ca 15 st förstoringar sent på en sön kväll. Låg i brevlådan på tisdagen. De är suveräna.
 

Labbnisse

Aktiv medlem
Jens Afzelius

Du finns inte med som kund i vår databas????? Om du har laddat upp så har din uppladdning gått snett och inte resulterat i någon order.
 

marten_p

Aktiv medlem
Bara positiva erfarenheter av Proprint. Kalasbra att ladda upp bilderna på morgonen och knalla ner på stan på eftermiddagen och hämta dem
 

Liax

Aktiv medlem
Jag kan inte annat än instämma i hyllningskören. Snabb service, schyssta priser och super-resultat. All personal förtjänar en stor guldstjärna.

/Joakim
 

Gatufoten

Aktiv medlem
He he. Detta är ju upprörande. Här fanns ju en som inte fått svar från företaget. Då är det solklara bevis för någon oerfaren amtörjurist att besluta att företaget är skyldigt och ska hängas ut. Givetvis ska vi inte vänta på att höra båda sidor av saken. Vi beslutar allt från ett inlägg på Internet. Fram med bild och telefonnnummer på alla anställda nu. Vi kan väl hänga ut deras släkt på en gång.

Inlägget kan ha en svårupptäckt ironisk underton
 

jonwam

Aktiv medlem
Kan bara instämma i lovorden. Nu bor jag iofs i Umeå, så det blir lite extra snabbt. Både film och digitalt har jag lämnat på förmiddagen och det har vart klart på väg hem från jobbet.
Med riktigt bra resultat också!
 

nölf

Aktiv medlem
En annan variant fast i USA.

Jag beställde en Canon 20D med 2 objektiv + väska och lite annat smått och gott från NY med leveransadress i Miami.

Gjorde beställningen 12:00 lokal tid från B&H Photo i NY, då fanns inte Canon 20D i lager men dom väntade den inom kort. 16 timmar senare pratar jag med min polare i Miami över telefon varpå han ursäktar sig en stund, 1 minut senare kommer han tillbaka i telefon och berättar att det var en kille från UPS som kom med min beställning.
 
ANNONS