Annons

Transa i Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

Don Haka

Aktiv medlem
Hejsan. Jag e själv inte transa och känner ingen heller, så jag undrar helt enkelt om det finns någon transvestit här eller om ni känner någon som skulle kunna tänka sig att ställa upp på lite bilder. Bilderna kommer inte att publiceras eller visas någonstans utan er tillåtelse. Skulle behöva fota bilderna senast måndag 20:e maj. Hör gärna av er för mer information om hur jag tänkt.

Maila på:
markusbrandefelt@hotmail.com
 

J. Patric

Aktiv medlem
Vadå, vill du bli en ny Christer Strömholm? That's all done before, you know!

Jag hörde att det finns personer som antingen sväljer Barbie-huvuden eller kör upp dem där bak. En amerikansk sjuksköterska jag hade kontakt med hade en patient som hade ett barbiehuvud som hade fastnat i tarmen... I en dokumentär på TV sa de några hade fyra-fem barbiehuvuden fast i tarmen och sökte hjälp för det. Snacka skämmigt...

Kanske en annan grupp att fotografera?

Andres Serrano tog bilder på människor som badade i urin, avföring, blod och sperma, och ett annat av hans berömda projekt var "porträtt" på lik och amputerade kroppsdelar.

Ganska svårt att chockera ytterligare...
 

Agogo

Aktiv medlem
..

Man KAN ju ha andra syften med fotografin än att "chockera".

Jag känner (tyvärr) ingen transa, men lycka till Markus!

Oscar
 

Don Haka

Aktiv medlem
Jag e varken ute efter att chokera eller bli en ny Strömholm med dessa bilder. Barbie folket var ju iofs en idé... ;)

Jag ska fota bilder på temat "man" och tyckte det kunde vara en kul variant.

Har du några andra idéer på temat?
 

J. Patric

Aktiv medlem
Om du vill ha en man i kvinnokläder så behöver ju inte personen ha den sexuella läggningen, utan det kan ju vara en "skådespelare". Ansiktet behöver ju inte synas. Ett alternativ är ju en kvinna klädd i manskläder. :)

Än värre: En skäggig man i rosa ballerina-dräkt som sitter på golvet och leker med Barbie! :D
 

Don Haka

Aktiv medlem
Jag hade tänkt att det skulle vara äkta.

"Än värre: En skäggig man i rosa ballerina-dräkt som sitter på golvet och leker med Barbie!"
:D När kan jag komma hem till dig och fota?
 

Maverick

Aktiv medlem
J. Patric skrev:
Än värre: En skäggig man i rosa ballerina-dräkt som sitter på golvet och leker med Barbie! :D
Bortsett från barbiedockan och golvet så brukar det till och från springa omkring en snubbe med den beskrivningen i Uppsala. Fast det kan ju vara lite svårt att leta rätt på honom på en så begränsad tid. Om han ens lever ännu, han verkade inte riktigt riktig i huvudet om jag säger så. Och det inte enbart pga av hans klädval.

Mvh
Maverick
 

J. Patric

Aktiv medlem
Don Haka skrev:
Jag hade tänkt att det skulle vara äkta.

"Än värre: En skäggig man i rosa ballerina-dräkt som sitter på golvet och leker med Barbie!"
:D När kan jag komma hem till dig och fota?
Försök inte! Du vill nog bara leka med mina Barbie. Det är MINA Barbie! :mad:

:D :D :p
 
ANNONS