Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Flyg vänlig ryggsäck?

Produkter
(logga in för att koppla)

Johan__P

Aktiv medlem
Hej!

Jag vet att det finns andra trådar i ämnet men de flesta säger bara att de klarat sig igenom kontrollen även fast väskan varit för stor/tung osv. Men vilka ryggsäckar klarar flygens storleks begränsningar.

Vilken tycker ni att jag ska välja?

Bör väl tilläga att jag vill ha med en Eos 3, en 35-80, ett 100-300, en 420 Ex och ett par rullar film (20). Skulle det sedan rymmas nån flugrulle så skulle jag vara nöjd. Finns det en sådan ryggsäck.

Mvh
Johan Pettersson
 

mazeson

Aktiv medlem
jag kan bara inte låta bli, men din rubrik blir för rolig - flyg vänlig ryggsäck... Det låter som en roman. Om du fixar till hopskrivningen, så lovar jag att bli mer seriös.

hoppas du kan ta detta rätt, menar inget illa...


;-)

h/mats
 

Johan__P

Aktiv medlem
Mats:
Jo jag försökte ändra men det var för sent... Jaja hoppas du kan komma med nått bra inlägg. Man kanske ska börja skriva på den där romanen i väntan på bra svar.... :)

mvh
JOhan P
 
ANNONS