Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stativ i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

David_E

Medlem
Hej

Jag ska till Stockholm och köpa ett stativ i helgen. Är det någon av er som vet vilken butik har störst utbud (och är billigast:))? Finns det någon butik som har begagnade stativ? Märken som är intressanta är Manfrotto och Gitzo.

Tack / David
 

PerFogelberg

Aktiv medlem
200 meter från Gunnar Olsson hittar man YFO. Dom har bara öppet på vardagarna. Där finns både Gitzo och Manfrotto. Var där senast igår och klämde på ett nytt Gitzo-huvud.
www.yfo.se
 

Odjuret

Aktiv medlem
Expert vid Fridhemsplan är mycket kompetenta på stativ verkar det som. Och så har dom ganska låga expert-priser.
 

Norfen

Aktiv medlem
Stativköp

Hej!

Jag köpte mitt stativhuvud på schoenherrsfoto och de är extremt trevliga och duktiga med stort sortiment.

Benen köpte jag på Sergel foto, säljaren byggde till och med ihop ett stativ av två för att jag skulle få det jag var nöjd med ;)

Martin
 
ANNONS