Annons

Hur gör man så att kommentarerna finns kvar på en bild om mna flyttar den till portfo

Produkter
(logga in för att koppla)

Kalle.b

Aktiv medlem
Jag undrar hur man gör för att kommentarerna till sina bilder ska finnas kvar när man flyttar bilden till portfolio, har sett att Terje H har det så.
 

xavslut

Avslutat medlemskap
Jag går in i mina album, där också portfolioalbumen finns - sedan flyttar jag bara bilden över till ett portfolioalbum. Kommentarerna försvinner riktigtnog så att andra inte kan se dem - men de finns kvar. Om du sedan flyttar bilden tillbaks i ett diskussionsalbum sedan så vill de äldre kommentarerna synas för andra igen.
Själv kan du titta på kommentarerna när bilderna ligger i portfolio om du går in i dina album och läser dem själv.

Jag brukar flytta runt bilderna lite då och då, har inte hjärta att plocka bort en bild med alla de kommentarer som ni gett till bilderna. Allt det arbetet som ni lagt ner i kommenterandet har inte jag hjärta att bara så där slätta bort.

fotohälsningar
Terje
 

sagan

Avslutat medlemskap
Problemet där blir Terje, att min bevakning på nya bilder från dig inte fungerar när du inte laddar upp dem som nya bilder :-(
 

sagan

Avslutat medlemskap
Problemet där är ju att jag kollat in dina bilder i portfolion ett stort antal gånger..så det är inte det lättaste att komma ihåg vilka jag kommenterat och vilka jag bara har tittat på..så du får gärna påminna när du lägger in nya ;-)
 
ANNONS