Annons

Bild behöver lite hjälp...

Produkter
(logga in för att koppla)

bojesper

Aktiv medlem
..eller kanske en hel del..

Ingen kalasbild det här direkt men jag tror ändå att den skulle kunna bli rätt trevlig.
Hade hoppats på att kunna göra en liten julklapp av den till min far (som blivit farfar) så om ni känner er sugna får ni gärna piffa upp den på nåt sätt och göra den användbar..
Tänkte väl att man kanske skulle kunna få in morfar med barnbarn i någon annan miljö eller styra upp den på någe annat vis?

Tack på förhand!

Här i bilden i fullsize:
http://www.molinderband.com/PICT0070.JPG

/Jeppe
 

Bilagor

bojesper

Aktiv medlem
Oj, såg att jag nog valde fel kategori..
Kan nån vara snäll och flytta denna diskussionen till hemläxa/efterbehandling istället.

Tack!
 

bojesper

Aktiv medlem
Jo hade jag haft någon sådan så hade ja förstås lagt upp den. Men det var första dagen med kameran så ja va ju förstås tvungen att leka lite med de digitala filter som fanns på kameran.. :)

Så det här är alltså direkt från kameran.
 

aceeo

Aktiv medlem
Har visserligen precis lyckats med mitt första klipp-klistra fotografi, men behöver lite mer information, om hur och var du vill ha dessa personerna, gärna om du har något fotografi som skulle passa.

// Anders
 

bojesper

Aktiv medlem
Tjo! Kalasbra Anna! Precis något sånt som ja tänkte mej. Hade föreställt mej statsmiljö av någon anledning men det här var ju ännu bättre. Kanske att man kunde softa ner morfar å linnea lite bara så de smälter in lite mer, eller nåt?

Mera mera! :)

Anders:
Litar på er så ja kör på total konstnärlig frihet. Så känn dej fri att mixtra precis hur du vill!
 

-Catherine-

Aktiv medlem
Snygga förslag

Om jag får lägga en röst så vill jag lägga min på Henriks förslag. Även om de andra var mkt snygga så var Henriks förslag det bästa tycker jag iaf.
Jag hade aldrig gissat på att det var en manipulerad bild.




/Catherine
 

bojesper

Aktiv medlem
Yeay! Helt fantastisk bra! Tycker att båda är fina men den senaste är ju otroligt bra! Den får du gärna skicka till mej på bojesper@yahoo.se.

Tack så mkt!

Å fortsätt gärna ni som har lust.. var ju riktigt kul det här. :)
 
ANNONS