Annons

Cyberphoto

Produkter
(logga in för att koppla)

Zebulah

Aktiv medlem
Beställde ett Complactflash minne från Cyberphoto. Fanns inte i lager men döm om min förvåning när jag senare på dagen kollade leveransstatus och upptäckte att de sänkt priset inte bara på hemsidan utan även på min order.

Inte så vanligt att så sker för det brukar vara det pris som gäller när man beställer som gäller.

Så man tackar, bugar och blir minst sagt förvånad. Fast så är de norrlänningar *S*.
 

marten_p

Aktiv medlem
Cyberphoto vet hur man behandlar sina kunder. Alltid lika trevliga, glada och framförallt hjälpsamma. Extra gött att de är hemmahörande i Umeå.
 

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
Hur är butiken i Umeå?
Hur är servicen där?
Finns stora delar av sortementet att beskåda eller ligger mycket på lagerhyllor, enbart till internetOrder?

Mina erfarenheter är näästan enbart goda när det gäller Cyberephoto!

/Niclas nyfiken;)
 

Bibi

Aktiv medlem
Servicen i Umeå är superb. Välfungerande, vänligt och sedan ett par evckor tillbaka i nya, fräscha, lokaler. Egentligen är det bara avhämtning av beställda varor där men funderar man på något och det finns i lager plockar de gärna fram det också. "Hyllor att beskåda" finns inte och det är kanske lika så bra för den personliga ekonomin.
 

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
Ahaa, ok. Var bara nyfiken;) Ngn gång måste man ju besöka butiken, jag är ju i trakten ibland.

En sak är säker och det är att Cyberphoto har skött och sköter sina kort rätt och bra!

/Niclas,
 

marten_p

Aktiv medlem
De har ingen butik där man kan kika på grejjer tyvärr. De har nu flyttat till nya lokaler med mer utrymme. Tidigare låg allt i ett garage, och ytan för kunderna som väntade på paket var typ fem kvadratmeter (och då tar jag nästan i) =)

I den nya lokalen har de en stor yta med något bord, ett par fåtöljer och lite tidningar. Ser ganska tomt ut då de inte har speciellt mycket saker på väggarna etc, utom en enorm cyberphoto-text bakom disken... Iofs var jag där precis när de flyttat in, och eventuellt ser det annorlunda ut nu.

Personalen i "butiken" är lika trevlig som de som svarar i telefon. De är trevliga och hjälpsamma och skickar ofta med en chokladbit i kassen =)

Om jag kommer ihåg kan jag ta med kameran nästa gång jag åker förbi...
 

Zebulah

Aktiv medlem
Har haft en del kontakt med Cyberphoto under resans (beställningens) gång och måste säga att de har svarat på mina frågor snabbt och vänligt trots att allt egentligen hade gått att läsa på deras hemsida om jag varit lite noggrannare.

Kan inte mer än rekommendera dem. Måste säga att med den service man får så betalar jag gärna ett litet påslag jämfört med de billigaste internet-leverantörerna nerifrån tyskland.
 
Cyberphoto är underbara!
Jag beställer ALLTID från dem, det är det värt. Dessutom skickar de med choklad när man beställer och jag är chokladoman. Så jag är en trogen kund så länge de fortsätter så ;)

//J
 

Zebulah

Aktiv medlem
Glömde att nämna chokladbiten som de skickar med. Hur kunde jag det.

Att jag sedan glömde halva chokladbiten framme noterades tacksamt av hunden i huset när han var ensam hemma.

Undrar om jag får en chokladbit med till minneskortet som ligger på beställning. Chokladbiten tar mer plats i så fall i paketet än själva varan *S*.
 

andreasc89

Avslutat medlemskap
Det är sånt som gör att man fortsätter beställa från ett företag. Själv fick jag en Dubbelnoughat med min 300D, mm gott...

/A\
 

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Fast ibland missar de. Jag beställde en Olympusblixt med skena för säkert 5000 kr en gång och blev utan choklad ;-(
 

Yooda

Aktiv medlem
Klockrena!

Dom har skött sig mycket bra, snabba svar på mail och varorna skickas mycket snabbt...
Men man borde få 1 chokladkaka för varje lax ;) Hade varit gott *S*
 

Alx

Aktiv medlem
Måste också få passa på att berömma Cyberphoto. Beställer alltid nya prylar därifrån och servicen är verkligen av högsta kvalitet. Och inte blir det sämre med att leveransen har gått mycket snabbt och felfritt hittills. Vad gäller chokladen så har jag tyvärr inte fått någon i de senaste beställningarna.. :p
 

Kraxabraxa

Aktiv medlem
Ingen choklad med restorder

Jag gillar också Cyberphotos chokladpolicy. men när jag beställde mitt macroobjektiv samt fjärrutlösare till min Canon blev fjärrutlösaren restad. Tyvärr fick jag ingen Dajm ihop med den när den kom. Det fick väl inte plats i paketet. Men en dumlekola hade ju fått plats...

Skämt åsido, bättre service får man leta efter. Och jag betalar gärna - lite extra - för den servicen.
 

Autowinder

Aktiv medlem
Jag kan bara stämma in i hyllningarna. Jag beställde ett motljusskydd i förrgår klockan 19.30. Postavin låg i brevlådan idag för uthämtning. Jag hoppas att det ligger något gott i paketet.
 

Phunkey

Aktiv medlem
jag beställde en hoya närbildsfilter och lite fotopapper. två dagar senare dyker dem upp på posten.

Där i hittade jag förutom de jag hade beställt, dubbelJapp i lådan. Ja det tackar man för.
 

Rolz

Avslutat medlemskap
Ställer mig oxå in i hyllningskören angående Cyber i Umeå. Har handlat för sexsiffrigt under de senaste 2 åren hos dem och det gör man inte om man är missnöjd med något.

Vill oxå omnämna ZebraMedia. Har förvisso bara gjort ett par inköp hos dem så långt men har funkat bra även där.

//Ronney
 

Estethia

Aktiv medlem
det är tydligt att man borde bo i umeå istället för stockholm.
både cyberphoto och proprint i ens bostadsort... det hade varit något.
 
ANNONS