Annons

Portfolio A3?

Produkter
(logga in för att koppla)

picturethis.se

Aktiv medlem
Jag söker en visningspärm/mapp/portfolio i stående A3, men det är inte så lätt att hitta.

Min önskan är en enkel, ren, praktisk, snygg pärmliknande skapelse. Med ca 10 plastfickor. Priset är inte avgörande.

Jag har kollat på ScandinavianPhoto och Matton (Gbg) och inte hunnit vad jag söker. Dessa 2 butiker har ett litet utbud, jag vill gärna se mer.

Var har ni hittat era?


mvh

adam
 

redrosie

Aktiv medlem
Anna Svensson här på fs har en som hon hittade i sin bokhandel om jag minns rätt. Jag är på jakt efter den så därför vet jag vad den heter iaf.
Albumet heter:Clear Pocket, My Showfile, Foldermate, 009
Det är i A3 format med 20 fickor.
Kanonfin med svarta bakgrunder i fickorna.Billig var den också men priset minns jag inte exakt.
Mvh Carola
 

redrosie

Aktiv medlem
Ta kontakt med Anna så får du veta mer. Jag kan tyvärr inte ge dig mer info. Lycka till och hojta gärna till mig om du hittar den.Har inte själv hunnit börja söka.
 

peternilsson75

Aktiv medlem
Kolla bland Henzos utbud, de har massor med varianter av album.

http://www.henzo.net/

Jag letade efter ett album med vanliga papperssidor och skyddspapper mellan, i storlek 35 * 35 cm per sida, och Henzos var de som passade mig bäst. De kanske har något som uppfyller dina krav också. Jag mailade den svenska agenten och frågade var i malmö det gick att få tag i såna, och sen ordnade det sig.

PN
 

Liza

Aktiv medlem
En sån här finns på Pappersnabben i Malmö. I hopfällt format är den som en vanlig pärm. Man får köpa till plastfickor. Finns både i liggande och stående format, A3, A4. Kostnad ca 85 plus fickor och moms. Suverän vid bildvisningar.
Jag kan fixa och skicka mot självkostnadspris.
 

Bilagor

Senast ändrad:

JimSlim

Avslutat medlemskap
Matton

Kolla på Matton i gbg, eller vad den affären nu heter, tror det är matton, ska själv köpa en portfolioför A3 där, snygga som F*n
 
ANNONS