Annons

Enda nackdelen med Pentax...

Produkter
(logga in för att koppla)

snysop

Aktiv medlem
...är att det är så ont om begagnade grejer. ;)

Sitter och letar efter div objektiv, men hittar inget. Trist!!

/Karin

PS "Vill" inget med mitt inlägg, vill bara beklaga mig lite för att jag inte hittar något... :) DS
 

eatfrog

Aktiv medlem
Ont om begagnat? Ptja, jag vet nu inte, håller inte med riktigt.
Jag har under ett år fyndat som fasen på Pentaxprylar, till riktigt, riktigt låga priser.

Fast jag har märkt att nu sen ist-ds så har faktiskt priserna börjat gå upp igen.
På tradera och blocket kollar jag dagligen, och jag har somsagt fyndat flera gluggar och ett hus till en spottstyver.

Om du inte är rädd för att köpa utomlands så finns det väldigt mycket på ebay.

/Henri
 

snysop

Aktiv medlem
Tack så hemskt mycket för era tips! Har dock redan kollat på dem och inte hittat något... Iofs så kan det vara så att jag har svårt att hitta vad jag vill ha eftersom att jag är nybörjare... Är ute efter 2 speciella gluggar (eller iaf något liknande), men har inte lyckats. Men jag kollar vidare! :)

Ni som fyndat, vad har ni fyndat? Vet inte vad som "är bra att ha" för allround-hobby-fotografering... Det enda jag vet är att jag vill ha en fast 50/1.4 och en bra zoom.
 

niklasl

Aktiv medlem