Annons

Någon som ska till CeBIT?

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Jag tycker inte det är jättekul att gå på mässan heldagar 12-13 mars, men ska ner iaf som det ser ut.

Är det någon mer som ska dit och som vill hitta lite kul fotomotiv eller något nån stund där nere också?
 

daz

Aktiv medlem
Jag åkte ner förra året tillsammans med ett gäng vänner. Första gången för mig.
Man blir helt förstummad över hur enormt stort det är där nere. Räkna med 30x älvsjö ungeför ;)

Dom har 2 egna busslinjer inne på området som tranporterar folk mellan hallarna.

Givetvis hade jag min kamera med mig och fick även chansen att testa lite Signa gluggar där nere då dom hade ett utställarbås där..

Mina bilder som inte är några vidare mästerverk utan ska väl mer ses som dokumentärt finns att se på följande adress; http://gallery.voodoo-people.com/cebit2004

MvH
Danne

ps. Ta med sköna skor å gå i inomhus och en vattenflaska eller nått.. ds
 

carpelux

Aktiv medlem
Jag kanske skall åka ner, blir nog troligen måndag-tisdag i så fall.

Jag har tidigare varit nere ett antal gånger, men tycker att det ger mindre och mindre för var gång. Internet har tagit över mycket av mässans funktion, men det finns ju intressanta seminarier man kan gå på.

Vi roade oss med att räkna ut hur lång tid man kan lägga på varje utställare om man vill besöka alla. Givet man är på plats 8 timmar var dag under de 7 dagar mässan är öppen, och inte tar några ölpausar så har man 30 sek per utställare. Stort är bara förnamnet.

Sen har vi ju Münchener Halle, Hmm, jag tror nog jag får åka iaf :)
 
ANNONS