Annons

Möte 29:e?

Produkter
(logga in för att koppla)

LarsV

Aktiv medlem
Hej på er,

Det känns som om det börjar bli dags att planera tisdagens träff.

Vad säger ni? Tid och plats? Studiofoto eller annat? Jag har tiden inbokad och har tid och lust.
 

watski

Aktiv medlem
Jag sitter och håller tummarna att Freddy skall vara ledig så vi kan hålla till i hans studio :). Jag vill minnas att vi bestämde en tid på senaste träffen och vill gärna minnas vilken den var men lyckas inte...


Johan
 

David H

Aktiv medlem
jag skrev upp 19:00 i min kalender, hoppas inte det blir tidigare då det blir tight nog att köra till öland tur och retur på en dag och komma hem i tid till 1900.
 

f.billqvist

Aktiv medlem
29e

studio foto på tisdag

vi samlas vid stationen i lund kundcenter
för sedan köra till studio
kan inte förklar vägen dit ,,då kör alla fel och hammnar vid klipan eller ystad istället tro mig!!!

modell är spikat redan
så om vi syns där i lund kl 19,00 så kör vi därefter

vi bestämde att modell skuell få en 100 lapp var utav oss alla också ,,,,så var det också sagt

vid frågor ring 073 0 44 27 35

mvh
freddy
 

mazeson

Aktiv medlem
Hej alla,
Nu är jag hemma igen (fast det är väl ingen som har märkt att jag varit iväg ;-)).
kul att det rullar på!!


Freddies studio låter bra
Modell (okänd) ordnad låter bra!
Är det något annat vi ska ha med, Freddie? (förutom kameraprylarna...?)



Men det kan ju vara bra att veta HUR många vi blir, för samåkning, plats i studion osv. Det är ju inte en preskonferens vi ska ordna...


Så ni som vill med. Skriv upp er här:

Hittills verkar det vara:

Lars Viktin
David Högborg
Johan Näsholm
Mats Svensson (har bil, plats för 6 passagerare)
...
...
...


h/mats
(om det är något så sms:a eller ring mig (070-3898220)
 

f.billqvist

Aktiv medlem
kamera och något att dricka där ute (ingen sprit) :)
syftar jag på

syns på stationen jag har också plats i bilen till 3

mvh
f
 

rurp

Avslutat medlemskap
Låter riktigt kul. Får se om jag hinner komma hem från jobbet och käka innan 19:00.
 

mazeson

Aktiv medlem
OK,

fyll på listan nedan. Skriv också om ni vill åka eller har eget fordon.

Så här långt:

Freddie Billkvist (bil, finns tre platser
Mats Svensson (bil, har sex platser)
Lars Viktin
David Högborg
Johan Näsholm
Johannes Jansson
Johan Rydin
 

LarsV

Aktiv medlem
mazeson skrev:
OK,

fyll på listan nedan. Skriv också om ni vill åka eller har eget fordon.

Så här långt:

Freddie Billkvist (bil, finns tre platser
Mats Svensson (bil, har sex platser)
Lars Viktin
David Högborg
Johan Näsholm
Johannes Jansson
Johan Rydin
Jag bor utanför stan och ska ändå köra - har plats för tre till. Det känns som om vi har många bilar; både Freddie, Mats, Micke och jag. Men det kanske vi bestämmer på plats?

/Lars
 

Greve Nickon

Aktiv medlem
Ett litet tilllägg:

Jag sticker iväg till VÄLA C nu så att flickorna får shoppa lite, så jag kommer nog att åka direkt till stationen därifrån. Om det är något ni vill mig innan dess så får ni ringa på min mobil;
0709-46 07 48

Greven
 

mazeson

Aktiv medlem
OK, jag skippar bilen (mer än gärna) och möter upp vid stationen (förmodar att Freddie menade västra stationsområdet) strax innan sju, till fots, med stativet över armen. Det lär räcka med två bilar från denna utgångspunkt.

Så här långt:
Freddie Billkvist (bil, finns tre platser)
Mats Svensson
Lars Viktin (bil)
David Högborg
Johan Näsholm
Johannes Jansson
Johan Rydin
Micke Tegnér (bil)


Daniel tillstöter senare i egen bil, har jag tolkat det som. Ring mig om det är något (070-3898220 igen)

Allt som allt nio personer + modell. Ok med Freddie, hoppas vi (dvs att vi får plats i studion...)


hils&väl mött
ta med kaffe/the/dricka + kamera

Mats
 
Senast ändrad:

Greve Nickon

Aktiv medlem
Absolut!
Jag sitter precis och konverterar från RAW. Återkommer med bilder på fotosidan inom någon dag (förhoppningsvis).

Greven
 

watski

Aktiv medlem
Jo det var väldigt trevligt. Även om jag var för grön för att till fullo ha kunnat tillgodogöra mig kvällen så har det definitvt gett mersmak. Jag har takhöjden hemma, det är bara några studioblixtar som fattas :)
 

Bilagor

MikeTheBike

Aktiv medlem
Tack Freddy och Hanna!

På vår nästa träff ska vi kanske ta och bygga oss en studio. Låt oss börja med med att hitta mark och sedan gjuta en grund...:)

Micke
 
ANNONS