Annons

Lista intressanta medlemmar?

Produkter
(logga in för att koppla)

littos

Aktiv medlem
Tjena!

Jag är rätt ny på fotosidan, men jag har en funktion som jag saknar:

Möjlighet att på ett smidigt sätt lägga upp en annan medlem som "Medlem av intresse" på "Din Fotosida". Detta skulle underlätta att gå tillbaka till en fotograf som har lagt ut intressanta bilder, gett intressanta kommentarer, eller är intressant av någon annan anledning. Ett exempel på en site som har en sådan funktion är www.photo.net , om detta ställe är bekant. Om funktionen händelsevis redan finns här, har jag i alla fall inte hittat den!

I övrigt är fotosidanen KANON site att kunna gå in på, jag är djupt imponerad, både över att den finns och vad medlemmarna lägger upp på den!

/Anders
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Jo vi har väl våra funderingar kring "bokmärken". Ett bokmärke skulle kunna sättas till en bild, en fotograf, ett album, en diskussionstråd, en artikel.

Nånting i den stilen?
 

littos

Aktiv medlem
Jajjemän, den stilen är ypperlig!

Bokmärken som kan sättas för bilder, diskussioner mm, förutom fotografer låter kanon-kalas.

(Nu börjar det ju behövas, när vi är 1000+ ... :) )

/Anders
 

maggan

Aktiv medlem
Bokmärke

Undrar hur det har gått med funktionen "bokmärke"?
Har upptäckt att den funktionen skulle vara bra, för jag har i flera dagar sökt efter en fin älgbild, men eftersom det numera är så många bilder inlagda är det så gott som omöjligt.

Är det någon som vet om den är kvar, skulle så gärna vilja se den igen.
Kommer tyvärr inte ihåg tittel eller fotograf, men det är en bild på högkant med en tjusig älg i skogen och älgens andedräkt är fångad.
 
ANNONS