Annons

"What's next?"

Produkter
(logga in för att koppla)

watski

Aktiv medlem
Vi har ju pratat både stadsfotografering i Kph och glas/stilleben, jag tycker att bägge är mycket intressanta.
 

MikeTheBike

Aktiv medlem
Frågestund

LJag lägger till ytterligare ett förslag. Låt oss ha en frågestundskväll. Vad jag menar är att alla säkert har en massa frågor t.ex om PS, exponering, filter eller what so ever. Är vi ett gäng går vi rundan runt bordet och jag är säker på att någon har ett svar på just den frågan/undringen man ställer. Gäller det PS-frågor kan kan dessutom ha en PC tillhands för att visa i praktiken.

Micke
 

mazeson

Aktiv medlem
En morgon med orrspel. Kan det vara något?
Finns det några vakna eller slumrande naturfotografer bland er?

Någon med ett 500/L att låna ut?

:)



Tycker Mickes förslag låter som en bra ide som vi kan göra vilken vecka som helst under april.
Gatufotografering är nog bra att göra i maj.
Glas/stilleben kan vi kanske skjuta lite på, när vi nu just provat på studiofotografering.

hils&ha en skön fotohelg. Bra ljus på morgnar och kvällar...

h/mats
 

mazeson

Aktiv medlem
OK, inget napp på orrspelsmorgon...

Nåja,
vad sägs om lövgrodkoncert i maj då, till Baldringe Oxhage? en av de vackraste platser jag vet....
kl. 22.15 böjar koncerten.

h/mats
 

mazeson

Aktiv medlem
Schyyyshh,
berätta det inte för någon, men Baldringe Oxhage, denna pärla, ligger mellan Ellestadssjön och Fyledalen, inte långt från väg 13 mellan Ystad och Sjöbo. Se karta nedan.

;-)

h/mats
 

Bilagor

Senast ändrad:

mazeson

Aktiv medlem
Jag ska dit den 16:e maj, med en busslast. Koncerterna drar igång i slutet av april och håller på ett stycke in in juni.
Så vilken kväll som helst i maj är bra, lagom kvälllspicnic.

h/mats
 
ANNONS