Annons

Kvällsfotografering i Karlstad 14 april

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Vi träffas vid statyn på Torget kl. 18.00 och drar därifrån vidare antingen efter älvkanten åt något håll eller kanske till yttre eller inre hamn, eller om ni har andra bättre förslag..

Anmälan här i tråden genom att klippa ut listan och fylla i namn i följande inlägg.

Jag kommer:
1. Lotta Elofsson
2.
3.
4.
o.s.v
 

trashmasta

Aktiv medlem
Det låter trevligt. Hoppas verkligen jag inte behöver jobba denna gången.

Jag kommer:
1. Lotta Elofsson
2. Elis Wessmark
3.
4.
o.s.v
 

tbmac

Aktiv medlem
lottae skrev:
Kul att vi blir några:)

Ska jag ta med så du kan kolla om du vill byta väska då Tony?
köpte en lowepro computrekker förra veckan, men ta med den ändå ifall den är bra att ha på tex en cykeltur så byter jag gärna.
 

Calle

Aktiv medlem
Det låter som en kul o trevlig fototur. Tyvärr jobbar jag kväll, men hoppas ni får bra bilder och har trevlig.
 

lottawe

Aktiv medlem
tbmac skrev:
köpte en lowepro computrekker förra veckan, men ta med den ändå ifall den är bra att ha på tex en cykeltur så byter jag gärna.
Till cykelturer tror jag nästan garanterat att trekkern är bekvämare.
Jag har iof kört med den i cykelkorg någon gång iof, men utan sån skulle jag nog inte vilja ha den hängande/fastspänd för den är för klumpig på bälte iaf, men jag tar med den om du vill kolla ändå..
 

BabaChacha

Medlem
Kvällsfotografering hade varit roligt men jag har lyckats planera in att vara bortrest den här gången också .-(

Glöm inte att skicka upp några av korten ni tar!
 

Graylingman

Aktiv medlem
1. Lotta Elofsson
2. Elis Wessmark
3. Hans Svensson
4. Tony Bergh
5. Anders Tedeholm (Känns lite långt att åka från Gräsmark, förstås. Är det nån som har nån passande idé om samåkning??)
6.
o.s.v
 

lottawe

Aktiv medlem
Ikväll alltså:)

Jag försöker lösa en grej nu och undrar om någon kan hjälpa mig. Känner mig som en packåsna utan dess like för jag ska in med buss nu och släpar stora ramar, bilder och stora arbetsmappen och har fullt sjå att ens få med kameraväskan också.

Det jag sållat bort och lämnar hemma är stativet och allt i kameraväg som inte är absolut nödvändigt och min fråga är om någon har ett extra stativ att låna ut utan problem att få det med sig?

Annars kör jag skakbilder eller frihand tidig kväll, så jag kommer hur som helst..
Men om någon har ett stativ som ändå inte används ikväll så lånar jag det hemskt gärna..

Jag måste förresten käka i stan någon gång efter 17.00, och är det fler som behöver det får ni gärna slå en pling om ni vill ha sällskap.
070-975 40 52
 

tbmac

Aktiv medlem
kom precis hem efter ett jobb :( . hade gärna velat va med ikväll.. för sent dra iväg nu antar jag.. inte frmame i karlstad förrän 20.00 ... släng upp lite bilder från karlstad sen ni som var med!
 

trashmasta

Aktiv medlem
lite strul med datorn för tillfället... lägger upp ett par bilder så fort jag fått rätt på det. förhoppningsvis redan ikväll.
 

lottawe

Aktiv medlem
Jag har varit bortrest och inte hunnit kolla igenom bilderna, men några kommer nog upp sedan när jag får en lucka fast det blir nog antagligen inte förrän i morgon.
 

Graylingman

Aktiv medlem
Här kommer en...

Hej,
Tack för trevligt sällskap på kvällsfotograferingen! Det bästa med träffen var nog att få ansikten på Elis och Lotta. Bildmässigt blev det ju inte mycket att ha... Inte för min egen del i alla fall. En annan trevlig sak var ju i och för sig att bli visad till en oas i Karlstad, nämligen Stadsträdgården där den här bilden är tagen. En perfekt plats att besöka när man har en stund över i Karlstad i samband med tågbyten eller så.

//Anders
 

Bilagor

ANNONS